Social Media

2019 ve 425 slovech

Já vážně nechtěla psát žádnej nostalgickej článek o tom, co se mi přihodilo v roce 2019. Jenže pak jsem si do deníčku psala, za co jsem vděčná, co se událo a na co se těším tento rok a nějak mě to chytlo. A jak jsem si už do toho deníčku napsala: Půl roku jsem byla smutná, čtvrt roku jsem byla bláznivá a nakonec jsem byla čtvrt roku štastná. Skoro jako v Jíst, meditovat, milovat.

Tento rok pro mě byl asi nejvíc transformativním rokem, jaký jsem zatím zažila. A tím nemyslím, že by byl skvělej a já toho hrozně moc zvládla a posunula se. Už několikrát jsem se zmínila o tom, že když je vám nejhůř, tak jste velmi blízko transformaci - a v roce 2019 mi bylo blbě dost, takže to o něčem svědčí, no ne? Projížděla jsem své loňské stories a byly všelijaké. Z pozitivních věcí bych vypíchla, že jsme s holkama začaly nahrávat náš podcast, celkem dobře se mi fotilo, začala jsem si dělat jógový kurz, začala chodit se skvělým klukem (se kterým to nejdřív bylo strašně těžký, ale teď je to bomba, haha) a dostala fajn fotící práci. A úžasný byl i konec roku a předtím Vánoce, kdy jsem byla s kamarády a s rodinou a měli jsme krásný večírek v Jógovně a došlo mi, jak skvělý lidi kolem sebe mám! Z těch špatných věcí bych zmínila, že jsem byla fakt hodně smutná - vadilo mi, že nemůžu najít nikoho, kdo by mi vyhovoval, cítila jsem se nemístně, osaměle, měla spoustu úzkostí a pak se chvíli skutečně chovala jako blázen. Ale víte co? Ke konci roku jakoby se to všechno vyřešilo, jako kdyby se všechno tak hezky zakuklilo, uklidnilo a uzavřelo. Zůstali jen ti praví lidé, úzkosti se zmírnily a jsem na sebe teď celkem pyšná. A být na sebe pyšný není nic špatného, je dobře se umět pochválit za to, že jste se překonali nebo jste zvládli něco těžkého (chvástat se je něco jiného, pozor na to).

No a já jsem teď celá načatá (haha), dělám otázky ke státnicím, snažím se psát bakalářku, což je, jak jsem zjistila těžší, než jsem si představovala, cvičit jógu a dělat smysluplný věci, trávit čas s kamarády a celkově se připravuju na následující měsíce. Protože během nich bych se měla stát (a snad se skutečně stanu) lektorkou jógy a bakalářkou umění (haha), taky mě čekají příjmačky, spousta práce, ráda bych se někam podívala a dělala něco dobrodružného a o zbytku raději pomlčím, neb to jak si věci plánujeme, může být nakonec úplně jinak 🌠 Mějte se krásně!

2 komentáře

  1. Tiež práve riešim bakalárku a mám pri tom veľmi podobné pocity ako ty. :D Nech je to čoskoro za nami, držím palce!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD