Social Media

What makes me happy these days



Karanténá už se sice rozvolňuje, ale stejně není moc o co stát. Pro mě znamenala hlavně zakuklení se doma, zpomalení životního tempa, míň práce, míň stresu, víc času v lese... ale i přesto na mě dolehly některé negativní věci, jako třeba míň práce = míň peněz, posunutí státnic, ztížené podmínky při focení a stále ještě nejasné datum přijímaček na magistra. A tak jsem si sem tam musela nějak zlepšit náladu.

Co mi teda dělá radost, když život ještě není úplně normální:

 Chození ven s kamarádama, což není vůbec tak často, jako dřív. První měsíc jsem se neviděla vůbec s nikým a teď, když se sem tam s někým sejdu, je to bomba. Mnohem víc si vážím, když se sejdeme s kamarádkama a jdeme se projít, jako když jsme byly na základce a vždycky mi to hrozně zlepší náladičku.
 Písnička Love is bigger than anything in its way od U2. Protože i já jsem se během karantény rozešla s klukem a fakt nechci zabšknout, haha. Takže když na mě jdou smutky, pustím si tuhle písničku a jsem hned plná naděje.
–  Pečivo z Laforme bakery. Jejich mandlový croisant je největší pochutina, kterou jsem v poslední době ochutnala, fakt.
 Když nám přivezou nákup z Rohlíku a konečně máme zase co jíst, haha.
– Víno, protože občas je fajn se uvolnit. Naposledy jsem si objednala můj oblíbený tramín červený z webu Alkohol.cz a mňam! 
 Procházky s mým psem Sin-Jinem. Hlavně teda, když jedeme někam za Prahu a on poskakuje po louce a loví myšky (ale žádnou zatím doopravy neulovil).
 Opekání špekáčků, což je poslední dobou naše pravidelná rodinná aktivita.
 Kosmetika z Biooo. Během karantény se mi z alergie udělal ekzém, tak jsem kosmetické věci začala nakupovat ve velkém, abych se té nepěkné vyrážky a svědění zbavila. Doporučuju Aloe Vera gel od Farfalla, krém z bambuckého másla a konopného oleje od Libebit a taky jsem teď mámě ke dni matek koupila přírodní lak na nehty Zao a aromaterapeutický masažní olej od Kvitok a ten je teda pecka!
 Psaní bakalářky nebo spíš to, že už ji mám skoro hotovou a taky příprava na přijímačky. Možná to zní divně, že mi něco takového dělá radost, ale ta příprava mi dodává odvahu a taky se těším, až už to budu mít za sebou.
– Pečení. V jednu chvíli jsme měli doma moc citrónů, tak jsem zkoušela citronové pochoutky a jinak drobenkové koláče, mňam mňam.
 Samozřejmě jóga. Spousta studií má teď lekce online za sníženou cenu, ale třeba Jivamukti Barcelona nabízí tento týden jednu lekci denně zdarma. Dále bych doporučila nově vzniklou stránku Yoga Gang nebo na Patreonu jsem si zaplatila za nějakých 5 euro měsíčně videa od Yoga Movement. A Jóga Letná má zadarmo videa na YouTube. Je skvělý vidět, jak lektoři učí dál a ani karanténa je nezastaví! Já budu první pokaranténí lekci učit 15.5. ráno v Yoga&Rest a nemůžu se dočkat, i když jsem z toho nervózní (protože moje lektorská kariéra začala a kvůli koronaviru i skončila během jednoho týdne a po dvou odučených lekcí).
 Vůně. Třeba šeříky, ty jsou teď všude a je to krása. Jenom tak jít po ulici a cítit kytky a stromy... A co dělá radost vám? :)

2 komentáře

  1. Páči sa mi, že aj keď sa necítiš úplne 100%-ne, aj tak si dokážeš svoje dni spraviť krajšími. :) Len tak ďalej!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný zoznam :) Taktiež si spisujem čo ma teší, aj keď len do diára, ale je veľmi príjemné pozrieť sa na to spätne :)

    Viki z blogu BarsVee🌸 - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD