Social Media

Fjall Raven: Kanken

Na konci června jsem si koupila bledě modrý batoh Kanken, který jsem si hrozně dlouho přála. Celé prázdniny jsem ho dost intenzivně používala - na dovolené jsem v něm nosila věci na pláž, na výletech jídlo, nosila jsem ho i do plavání,  prostě skoro pořád, a nyní ho nosím do školy. Proto bych se s vámi ráda podělila o recenzi tohoto batůžku.

Nejdřív bych chtěla zmínit pozitiva. Vybrala jsem si střední velikost a přijd emi ideální. Vejde se mi do něj notebook, sešity a další věci, zároveň ale není příliš velký. Taky se mi líbí uši batůžku - dá se nosit i jak otaška do ruky. A samozřejmě jsem spokojená s barvou, protože jsem chtěla nějaký jemný pastelový batoh. Jedna venkovní kapsa mi přijde ideální, vevnitř je ještě přihrádka na notebook, tkaže taky super.
Bohužel je ale take per věcí, které mi nevyhovují. Nejhorší je, že se batoh hrozně lehce zašpiní a smí se  čistit pouze navlhčeným hadříkem. Zkoušela jsem to, ale vůbec to nešlo, batoh zůstal zašedlý a celkově i vybledl, na některých místech jsou dokonce téměř bílé vybledlé skvrny (například v záhybech na kapse). Sice se Kanken nesmí prát, protože se tím zničí nepromokavá vrstva, já jsem ho ale vyprala, protože chodit se špinavým batohem není nic moc... po vyprání vypadal docela pěkně, hezky se rozzářil, ale asi za 3 dny byl zase zašedlý. Dále mi pak nevyhovují popruhy. Když si do batohu dáte něco těžkého (notebook + zrcadlovka + nějaké ty sešity), tak hrozně řežou, jelikož nejsou vypolstrované. Ovšem větší verze batohu už vypolstrované popruhy má.
Celkově s batohem nejsem moc spokojená. Sice se mi líbí jeho tvar a vejde se do něj vše, co potřebuji, ale po pár měsících vypadá opravdu ošklivě. Je hrozně zašedlý a dlouhodobě se s tím nedá nic udělat. Navíc se špatně udržuje. Kdybych si měla Kanken koupit znovu, koupila bych si určitě tmavý, ale stejně si myslím, že by vybledl (ale aspoň by na něm nebyla vidět špína). Mám v plánu si koupit nový batoh, tentokráz už ne od Fjall Raven, ale chtěla bych nějakou lehce udržovatelnou minimalistickou brašničku 😇

Okomentovat

Instagram

Theme by BD