Social Media

Je to se sexem stejné jako s vysokoškolským titulem?


Určitě jste už slyšeli někoho říkat, že na vysokou teď chodí každý a že titul už potřebujete na téměř každou pozici a navíc je čím dál tím lehčí si jej udělat. Vzdělání ztrácí svoji hodnotu, je lehce dostupné a bakaláře má dnes kdekdo. A jak jsem se teď ocitla sama, začala jsem přemýšlet o tom, zda náhodou neztrácí hodnotu i sex.

Kromě té první věty, kterou jste už určitě slyšeli, jste taky už určitě slyšeli nebo dokonce sami vyřkli, že muži chtějí jenom sex. Že si hledají holky jenom kvůli sexu. Možná, že jste se taky s někým začali vídat a pak zjistili, že chce jen sex. Vzpomeňte si ale na kamarádku, která vám vyprávěla, jak klukovi dala na prvním rande. Nebo možná to nebyla kamarádka, možná jste to byla vy. A cítila jste se kvůli tomu dobře, protože proč ne. Sex nám dává pocit moci, cítíme se úspěšní a máme drive. Aspoň já to tak mám. A když jsem s někým měla sex na prvním rande, nedělala jsem to proto, abych si ho pojistila nebo abych měla nárok na rande další, ale prostě proto, že mám sex ráda. Jenže: jednoho dne se vzbudíte a řeknete si, že to chcete brát víc vážně. Že už nechcete mít sex na prvním rande, ani na druhém rande a možná ani na tom třetím. A následně, světe div se, už nejste tak zajímavá. 

Devlavace sexu. Už to není něco, co máte poprvé až po svatbě. Ani něco, na co čekáte několik měsíců. Pokud vydržíte čekat pár týdnů a týpeček se na vás mezitím nevykašle, jste dobrá, haha. Možná, že to ale není o chlapech, kteří myslí jen na sex. Já taky myslím na sex, hodně. Možná je to o tom, jak jsme my ženy nastavily hranice. Takže díky, mé já z pár měsíců zpátky, které jsi jen podpořilo myšlenku, že sex je snadno dostupný. Protože dost často si můžete být jistá, že když nedáte vy, dá nějaká jiná. A proto jakmile nechcete mít sex hned, jste v mnoha případech míň zajímavá. Často totiž ani nedostanete šanci ukázat své skvělé vlastnosti, protože tahle šance přichází až po tom sexu na prvním rande (pokud byl teda dobrý). Vyveďte mě z omylu, jestli to tak není. Na druhou stranu určitě není chyba jen v ženách proto, že by to takhle blbě nastavily. Možná potkávám jen špatné muže, protože někomu, kdo o vás opravdu stojí, nejde jen o sex. Shrnula bych to větou: všechno je špatně.

Už dávno jsem měla rozepsaný článek o tom, jak pokřivené je naše vnímání sexu. Jednou jsem se líbala s jedním klukem a řekla jsem mu, že se s ním ale dneska nevyspím. A on jakože wtf, ve smyslu proč to říkám? A mně došlo, že to fakt vnímám nějak divně. Možná proto, že jsem do té doby s každým klukem, se kterým jsem se líbala, měla sex. 

Až se budete příště dívat na Sex ve městě, což je seriál, který moje vnímání sexu docela výrazně ovlivnil, když mi bylo náct, zamyslete se, zda to Carrie a její kamarádky skutečně dělají dobře? Zda to množství partnerů, které během jedné série vystřídají, je v pořádku? A zda chcete být jako ony?

1 komentář

  1. Hodně zajímavý článek. Přijde mi poměrně dost hloubavý. Já vlastně ani nevím, jak to mám. Když jsem byla v dlouhodobém vztahu, tak jsem si nedokázala představit, že budu mít sex hned první nebo druhou schůzku. Pak jsem to po rozchodu zkusila a jakože dobrý. Ale u mě to bylo s klukem, co se mi fakt líbil a dost mě zajímal. Nebyl to nějaký random týpek. A docela mě pobavilo/překvapilo, že s každým s kým ses líbala, jsi měla sex. To kdyby fungovalo u mně, tak bych se asi nikdy nedopočítala🤣.

    Já vlastně nevím, jaká je hodnota sexu, těla, erotična. Asi taková, jakou si člověk nastaví. Když chce, bude sex. Když nechce, nebude. Ale máš pravdu, že někdy je možná lepší počkat a poznat, jestli ten druhý dokáže počkat. Tvoje povinnost to není. Asi záleží, jaký je tvůj záměr🤔.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD