Social Media

Překvapte se


Nejsem úplně nejvřelejší člověk, to se o mně ví. Moc se lidí neptám jako první, jak se mají, neobjímám je a když zahlédnu někoho známého, koho ale zas tak dobře neznám, často se stydím ho pozdravit, takže radši dělám, že ho nevidím. Nedávno jsem o sobě slyšela, že moc nemám ráda lidi. To ale není vůbec pravda. Jen se někdy stydím tak moc, že neudělám to, co bych chtěla udělat.



O tom ale jindy. Dneska bych s vámi chtěla sdílet, jak jsem dvakrát sama sebe překvapila. V obou případech to souviselo s jógou. Chodím od září na jógový kurz. Jak se dalo čekat, kamarády jsem si tam nenašla, haha, občas s někým prohodit pár slov ve smyslu: Tak co, už máš napsanou tu práci? nebo A co má být v tom testu? Někdy v listopadu jsem během obědové pauzy jela na jídlo domů a ze školy se mnou vycházela jedna spolukurzistka. Nějak jsme se daly do řeči, jestli máme pauzu hodinu nebo dvě hodiny a z ní vypadlo, že už se odpoledne nevrátí, protože je nemocná a že už pojede domů na Smíchov. A já najednou, jestli nechce svést na Dejvickou autem. Už když jsem to říkala, tak jsem nechápala, proč to vlastně říkám?! Co si v autě těch 7 minut budeme povídat? No a nakonec to samozřejmě bylo ok.

Další překvapení se mi stalo v Jógovně. Na lekci přišla paní a mně byla hrozně povědomá a pak jsem si všimla, že má hospitační list ze stejného jógového kurzu, na který chodím já. A tak jsem se jí zeptala, jestli nechodí na jógový kurz a pak jsem jí řekla, že tam chodím s ní. A ona hned, co studuju atd. a když zjistila, že fotku, tak se hned začala domlouvat, jestli bych jí nenafotila při Acrojóze. Takže občas sami sebe překvapte. Udělejte bez přemýšlení něco, co by vás jinak stálo dlouhé rozjímání a rozhodování. Budete pak ze sebe mít dobrej pocit, i když uděláte jen takovouhle maličkost. Je až směšný, jak málo stačí, abych se cítila, jakože jsem něco zvládla.

2 komentáře

  1. Och, ja som v tomto úplne rovnaká. Neviem sa len tak sama niekomu prihovoriť, neznášam small talk, a tiež radšej predstieram, že danú osobu nevidím (alebo rýchlo odídem). A potom sama nad sebou krútim hlavou, pretože mám pocit, že ma ostatní nemajú radi, pretože majú pocit, že ja nemám rada ich; čo nie je pravda. A hoci sa vyhýbam väčšine sociálnych interakcií, vždy, keď samú seba trochu pokopnem a vyjdem z komfortnej zóny, tak som prekvapená výsledkom. Napríklad — momentálne som na školení z práce v Novom Jičíne, a na rovnakom hoteli je ubytované ešte jedno dievča, ktoré je na školení so mnou. Už párkrát sa ma pýtala, či spolu nezájdeme dole do kaviarne na pohár vína a ja som sa zakaždým na niečo vyhovorila, pretože som si ani nevedela predstaviť, o čom by sme sa my dve vôbec rozprávali (keďže nikdy predtým som ju nevidela, a po piatku ju už s veľkou pravdepodobnosťou ani nikdy neuvidím). Ale potom som sa nechala prehovoriť; a rozprávali sme sa asi hodinu a pol. A keď som sa vrátila na svoju izbu, bola som sama v šoku, aký dobrý pocit mám po našom rozhovore :D

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "3 BIG PRODUCTIVITY HACKS"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Určitě je fajn vystoupit někdy ze svojí komfortní zóny, ale zase když se to nepovede, tak je dobré si to nevyčítat... Já se na sebe dřív vždycky zlobila, když se mi něco takového nepovedlo a ničemu to nepomáhalo :)

      Vymazat

Instagram

Theme by BD