Social Media

Digital nomad

Objevila jsem nové slovo. Nomád. To znamená něco jako kočovník. Hned poté jsem ale objevila něco ještě novějšího - digitální nomád. To je člověk, který cestuje, kam jen se mu zachce a vydělává si přes internet - fotí, natáčí videa, dělá grafiku, překládá, dělá webovky, píše články...

Tento pojem mě hrozně zaujal. Několik měsíců už přemýšlím, jakým způsobem bych si mohla vydělávat (ačkoliv mám ještě pár let, než se začnu úplně sama živit) a přitom nebýt ničím zaměstnancem, nemuset každé ráno vstát a jít do kanceláře, prostě být svým vlastním pánem. Zároveň jsem teď začala hodně uvažovat o cestování. Vždycky mě bavilo navštěvovat nová místa, teď jsme s přítelem dokoce vymysleli, že bychom chtěli o prázdninách jet pracovat do Irska nebo jet na dovolenou do Gabonu (včera jsme to přehodnotili a chceme asi spíš do Indie, Gabon sousedí s Kongem a tam není úplně bezpečno). A jakoby si mě ten pojem našel. Propojení cestování a práce. Navíc můj obor je dost dobře vykonavatelný téměř kdekoliv - můžu fotit přírodu, zvířata, domorodce, svatby... Zároveň bych si ale chtěla rozšířit znalosti, abych si mohla vydělávat ještě dalšími způsoby. Možná grafika, možná nějaký nový jazyk. Tady je odkaz na čánek od Weef, který digitální nomádství dost dobře popisuje a je plný nápadů, jak se digitálním nomádem stát.

Kromě tohoto nového pojmu jsem asi před dvěma týdny objevila meditaci k rychlému splnění přání. Přála jsem si dvě věci, ani jedna nebyla vyloženě pro mě, ale byly pro mé blízké. Věřte tomu nebo ne, ale dneska jsem si uvědomila, že se ta přání splnila. ❤️ Určitě ji vyzkoušejte!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD