Social Media

Coffee spots II.

Vybrala jsem tři nové nebo aspoň pro mě nové kavárny, ve kterých se mi poslední dobou moc zalíbilo. Všechny jsou v Praze a v jedné z nich dokonce nově pracuju. Pokud stejně jako já hledáte neustále nová místa, kde mají dobrou kávu, dorty i jídlo, čtěte dál!

Marináda  Store

Asi nejlepší kavárna, kterou jsem v poslední době navštívila! Mají úžasné sendviče, obrovské snídaně a výborné dezerty - doporučuju čokoládovo-citrónovou tartaletku, tahle kombinace chutí je fakt úžasná. Navíc prostředí je tam nádherné a můžete si domů koupit nejen víno, sýry, salámy a další pochoutky, ale také doplňky do bytu. Jedinou nevýhodou je, že se Marináda Store nachází na Hanspaulce, což není úplně nejdostupnější čtvrť. (První fotka je také z Marinády.)

Na Hanspaulce 829/14, Praha 6, 160 00


Spižírna 1902

Kavárna na Vinohrach, v Korunní ulici, která vás zaujme na první pohled - na stěnách je totiž namalovaná džungle. Začala jsem sem chodit už v létě, když jsem měla prázdniny a můj přítel bydlel hned nad Coffee Roomem, který je od Spižírny kousíček. Ráno jsme kolem osmé vstali, hodili na sebe oblečení z minulého (náročného) večera a šli na snídani. Potom jsme šli znovu spát nebo se aspoň válet. A když se teď do Spižírny vrátím, vzpomenu si na to, jak to bylo super, trávit večery s kamarády na Vinohradech a ráno chodit na snídaně ve dvou. Kávu tam mají výbornou, snídaně i obědy taky a navíc mají i různé sladké pečivo.

Korunní 86, Praha 10, 10100



Sweet & Pepper Days

Posledním podnikem, který bych vám chtěla představit, je kavárna, ve které nově pracuju. Nepíšu o ní proto, že tam pracuju, vlastně tam pracuju proto, že se mi tam hrozně zalíbilo a taky mi tam mooc zachutnalo. Doporučuju Cheesebacon burgery s hranolkama a jako dezert Třímlékový dort - ten je můj úplně nejoblíbenější ze všeho, co zde nabízí. Káva mi tolik nechutná, protože je jemně pražená a proto spíš kyselejší, ale nevadí. Pro mě je hlavní třímlékáč ❤️ A můžete mi věřit, vše si tam sami pečou a všechno mají homemade.

Anglická 19, Praha 2, 120 00

To je on, mého srdce šampión.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD