Social Media

How to Christmas

Už i v Praze napadl první sníh, a tak je načase začít pořizovat dárky. Já už skoro všechny mám, proto bych se s vámi ráda podělila o mé tipy nejen na dárky, ale také na filmy a Vánoční hygge.
Dárky
Pro maminku: Já svojí mamince zaplatila kurz indické kuchyně. Než kupovat věci, přijde mi lepší nějaký zážitek, masáž, wellness, kurz...

Pro tatínka: Peněženka, košile, knížka, sportovní oblečení. Asi taková klasika, kterou se ale nic nezkazí.

Pro přítele: Přijde mi super darovat knížku - pro kluky Bohatý táta, chudý táta; pro holky Girlboss; pro básníky Milk and Honey a pro všechny Travel Bible nebo Hygge. Jinak mám v plánu taky darovat poukaz do barber shopu. Další super věcí, která se hodí pro holky i pro kluky je diář DOLLER. Já sama jsem si objednala růžovou variantu.

Pro kamarádky: Přírodní kosmetika netestovaná na zvířatech? LUSH! Jako každý rok kupuju koupelové bomby, ale jelikož jsem letos vyzkoušela i další produkty - sprchové želé, koupelové pěny, šampón pro blond vlasy, mycí modelíny, tabletky a prášek na čištění zubů atd., chci letos darovat i různé novinky.

Jak balím dárky? Radši než přeplácané balicí papíry mám ty jednoduché, bez pestrého potisku, a proto jsem si letos koupila v IKEA béžové papírové pytlíčky (podobné těm, ve kterých si děti v amerických filmech nosí obědy) s jemným potiskem vloček. Buď je zalepím jmenovkami, které mám v bílé, černé a béžové barvě nebo je převážu stužkama (světle zelenýma nebo třpytivýma) a přivážu k nim různé větvičky a lístky. Přírodní a jednoduché.

Filmy

Jako Vánoční klasiku beru Pelíšky, asi jako většina čechů. Viděla jsem je už nespočetkrát, ale nikdy nezklamou! Dalším filmem, který si ráda pustím o Vánocích, je Eyes Wide Shut od Stanleyho Kubricka. Není to sice žádná Vánoční klasika (aspoň myslím), ale tajemno a zároveň taková hřejivá pohoda se mi na tomto filmu moc líbí! Další filmy, které doporučuju (možná nejsou úplně vánoční, ale jsou dobré!):
Vánoční koleda
Karlík a továrna na čokoládu
Ukradené vánoce
Snídaně u Tiffanyho
Svůdná krása
Společnost mrtvých básníků
Royal Tenenbaums
Romeo a Julie (1996)

Hygge

Letošní Vánoce budu trávit na horách, v malé chatičce s kamny. Loni jsem je trávila stejně, všude byl sníh, mohla jsem být buď hezky v teple u kamen nebo vyrazit na procházku se Sin-Jinkem a tak. Nejsem sice moc velký fanoušek zimy a už vůbec ne zimních sportů, ale pár dnů v romantické chatičce mi vyhovuje.

Doporučuju svíčky z IKEA, takové ty jejich klasické ve skle, mají totiž nově i speciální Vánoční vůni. Teplou deku, kávu a nějaké to cukroví k zakousnutí. Letos jsem se rozhodla, že upeču třímlékový dort a budu ho zakusovat celé vánoce. Je to úžasný kyprý zákusek se šlehačkou a mandlemi. Tady je recept.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD