Social Media

Hair Care

Jak jsem už psala v minulém článku, ostříhala jsem si vlasy. A protože jsem svůj účes změnila snad skoro o 180°, změnila jsem i to, jak se o vlasy starám. Ráda bych se s vámi tedy podělila o produkty, které jsou fajn (nejen) pro krátké vlasy.
Začala bych klasicky šampónem. Myju si vlasy každé 2 dny a tak potřebuju produkt, který je na časté mytí vhodný. Už nějakou dobu používám Mega Shampoo od Aussie a jsem moc spokojená. S touto značkou jsem se seznámila kdysy dávno (asi tak v 9. třídě), když jsem dostala vzorečky spolu s časopisem. Jejich produkty mě překvapily nádhernou vůní, ale taky tím, že jsou skutečně moc příjemné. Proto jsem si od Aussie pořídila i kondicionér, a protože jsem si ho koupila pár dní před stříháním, kdy jsem ještě měla zničené konečky od odbarvování, zvolila jsem Repare Miracle pro poničené vlasy. S ním jsem taky moc spokojená, takže Aussie, ačkoliv se jedná o drogérkové produkty, moc doporučuju!
Produktem, který mám ráda už několik let, je olejíček LuxeOil od Welly. Užívám si ho hlavně v létě, kdy si ho dám na pláži na vlasy hodně a ony se pak krásně zesvětlujou od sluníčka a zároveň nejsou vysušené.

Z pečujících produktů by to bylo asi všechno, teď tady mám ale 4 mé (téměř) každodenní pomocníky na styling. Prvním z nich je tužidlo od Alverde, které jsem objevila před pár dny. Moje vlasy jsou jemné a rovné, takže přirozeně moc objemu nemají. Když ale používám nějaké vyloženě umělé tužidlo, vypadají nepřirozeně a často jsou takové slepené.. no prostě nic moc. Tužidlo od Alverde ale obsahuje lotos a rýži a není to takové to klasické, natlakované. Tohle tužidlo je potřeba před použitím pořádně protřepat, aby se napěnilo, a pak vám udělá krásný, ale přirozený objem.
Dalším mým zachráncem je suchý šampón od známé značky Batiste. Druhý den po umytí už mám vlasy tak trochu mastné a nemají tak dobrý objem, zároveň si je ale nechci mýt každý den. Proto používám Batiste. Vyzkoušela jsem spoustu značek suchých šampónů a s touhle jsem zatím nejspokojenější. Momentálně mám zabarvený, hnědý, ale zkusila jsem od nich snad všechny a mým druhým oblíbencem je Heavenly Volume.

Pro tvarování účesu používám pastu od Schwarzkopf, která vlasy nemastí, ale hezky je drží přesně tak, jak chci. A nakonec, když chci, aby účas skutečně vydržel, používám stylingovou tvarující vodu od Balea - vlasy po ní nejsou slepené jako po laku, ale je opravdu dobrá!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD