Social Media

Day for Self-Care

V minulém článku jsem se zmiňovala o mém hlavním cíli na tento týden - odpočívat. A proto bych vám ráda shrnula, co pro mě znamená relaxace a jaké jsou moje tipy pro pohodový relax den.
  • Difuzér: Na tuto věc jsem narazila teprve nedávno, ale je super. Difuzér máme doma už dlouho, ale vůbec jsem ho nepoužívala a toho teď opravdu lituju. Nejradši používám levandulový olej, který mi strašně moc voní. Při nachlazení přidám ještě grepový olej a olej z 31 bylin od firmy Just. Difuzér máme od firmy Young Living, která vyrábí i esenciální oleje, nejen do difuzéru, ale taky přímo k užívání nebo na mazání.
  • Čaj a káva: Jsem milovník teplých nápojů! Kávu musím mít každý den, nejradši mám cappuccino, je to takové moje guilty pleasure. Káva ale nejde pít do nekonečna, a tak po kávě přecházím k čaji. Asi nejradši mám buď zelený nebo roibos, hezky s medíčkem, piju jednu konvici za druhou. Myslím, že když si chcete navodit příjemnou relax atmosféru, udělat si čaj nebo kafe je přesně to, co potřebujete!
  • Jídlo: Miluju, když vstanu a mám čas si udělat výbornou snídani. Nejradši mám lívance nebo avotoasty, protože jsou jednoduché (po ránu se nechci moc nadřít) a zároveň moooc chutné. Lívance si dávám buď s ovocem a nějakým sirupem (javorovým, datlovým) nebo, když doma nic jiného nemám, jen s marmeládou (teď mám mangovou z obchodu Marama). 
  • Manikúra a pediúra: Nejsem žádný odborník na nehty, ale ráda si je ostříhám, nalakuju a tak podobně... 😄
  • Maska na vlasy: Jednou za čas si dělám pořádnou masku z kokosového oleje. Prostě ho rozetřu do vlasů a nechám působit klidně několik hodin. Potom se ho sice trošku obtížněji zbavuje, ale vlasy jsou hezky vyživené.
  • Obličej: Masky na obličej používám skoro každý den, ale jednou za čas/ za týden, si udělám pořádný peeling, masku, vytrhám si obočí...
  • No a když mám za sebou všechny tyhle kroky a mám ještě spoustu času, ráda si zajdu do kavárny nebo na procházku - když chci být sama, tak jen se psem, když chci být s někým, tak s mým klukem. A úplně nejlepší je procházku s kavárnou spojit nebo ještě lépe, rovnou připojit i kino (nejradši mám Lucernu a Bio Oko - do Oka můžou i psi, takže můžeme vzít Sin-Jinka, projít Stromovkou na Letnou, cestou se zastavit v kavárně a nakonec kouknout na film). A když chci naopak zůstat doma, zapálím si svíčky, zacvičím jógu nebo si zalezu do postele a čtu si. To je zaručený relax.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD