Social Media

Day 365: The Beginning

Dost často se snažím nějak zlepšovat svůj život. Jednou za čas mě chytne takový pocit, že musím hned něco udělat, hned změnit něco, s čím nejsem spokojená. Tohle zažívám už docela dlouho, takové to nadšení, jako třeba: Chci být fotografka, tak si teď domluvím tunu focení! A po pár dnech: Dneska není úplně hezký počasí, tak to focení posunu nebo dneska se mi nechce psát článek nebo dneska si přispím atd. Okolnosti mě ale dokopali k tomu, abych si stanovila něco jako roční challenge...
Nejdříve bych ráda zmínila, jaké okolnosti. Mám pocit, že nám (nám mladým, lidem co studují nebo s něčím začínají) neustále říkají, že na nás svět čeká. Říkají to rodiče, učitelé, někdy i kamarádi - prostě takový to: Jsi mladá, chytrá, snaživá, ty máš dveře otevřené. Ale před pár dny jsem zjistila, že to tak možná není, protože na světě je spousta mladých, chytrých a snaživých a co víc, je tady spousta mladších, chytřejších a snaživějších. K prozření jsem došla díky tomu, že jsem nezískala práci, kterou jsem chtěla - odepisovala jsem na inzerát do reklamky Ogilvy, což je poměrně známý korporát. Říkala jsem si: Chodila jsem na gympl, jsem na vysoké, snažím se tvořit, mám za sebou stáž a různé kurzy... jenže tohle všechno nestačilo (teď už se nedivím, když jsem časově omezená studiem, nemám zkušenosti v oboru a ani titul). Takže to byl první podnět. A druhým podnětem bylo video od Dottie James, které je o tom, že chce v příštích 365 dnech změnit svůj život a každý den se pilně snažit, dát do všeho, co dělá 100%. Narazila jsem na něj úplnou náhodou, prostě na mě vyskočilo a já si řekla, že je to zajímavý nápad. Mám teď dost času, zatím se starám jen o sebe a svoje zájmy, tak proč něco takového nezkusit?
Prvním krokem je sepsat si body, kterým se chci celý rok věnovat a rozdělit si je na celkový roční plán, menší měsíční plán, týdenní plán, denní plán a nakonec i něco jako nynější plán - to je to, co mě napadne a chci to hned udělat. Mezi moje hlavní cíle patří živit se fotografií (a nemuset už chodit na různé brigády, které jsou sice fajn, ale nic moc mi nedají - v oboru, kterému se chci do budoucna věnovat), jíst zdravě(ji), cvičit (alespoň 3x týdně), spát 8 hodin denně, cestovat, poznávat nové lidi a hlavně být šťastná a dělat všechno podle mého nejlepšího vědomí a svědomí. Je tady 365. den této mojí osobní roční výzvy. Jsem dost zvědavá, jak mi to půjde. Držte mi palce. ✊ Budu vás průběžně informovat.

2 komentáře

  1. Krásný článek! A ta inspirace! Něco takového přesně potřebuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) výzva na rok mi přijde hodně zajímavá a taky jsem zvědavá na další videa od Dottie!

      Vymazat

Instagram

Theme by BD