Social Media

Day 344: When your wishes come true

Tento týden byl pro mě zatím snad nejdůležitější z těch, které už mám za sebou. Ačkoliv jsem nedělala nic moc produktivního, až na to, že jsem se trochu učila dějiny umění, zaměřila jsem se hlavně na spiritualitu. Hodně jsem odpočívala a usilovně přemýšlela. A přišla jsem na spoustu věcí.

Chtěla bych se s vámi podělit o jednu z věcí, na kterou jsem během tohoto týdne přišla a přijde mi důležitá. Hluboce věřím v zákon přitažlivosti (sama mu říkám spíš anglicky Law of Attraction) a jsem přesvědčená, že cokoliv si přejete, se vám může splnit, pokud umíte přání vyslat. Opět jsem se o tom přesvědčila o víkendu. Byla jsem v práci a říkala jsem si, že mi už docela dlouho někdo jen tak neřekl, že se mu líbím nebo něco podobného (říká mi to můj kluk, ale víte, jak to myslím, občas je hezký to slyšet od někoho jiného). A tak jsem si přála, aby mi někdo cizí upřímně řekl, že se mu líbím a myslela jsem si, jak jsem na to vyzrála, když jsem si přála, aby to bylo upřímně. A když jsem pak jela z práce, v metru ke mně přistoupil kluk a říká Ahoj, ty se nějak mračíš... a začal mi říkat, jak se mu líbím atd. Jenže byl očividně opilý nebo možná něco horšího... Takže moje přání se mi splnilo asi tak do hodiny, jen ne úplně tak, jak jsem si to představovala. Co z toho plyne?

 I. Přání se plní.
II. Dávejte si pozor na to, co si přejete a formulujte svá přání skutečně přesně.

Nejlepší jídlo, které jsem tento týden snědla - Breakfast Bagel ve Sweet&Pepper Days

Další věc, kterou jsem si ohledně splněných přání uvědomila, je, že pro vesmír není težké, nám splnit cokoliv, ať už je to něco malého neob něco skutečně velkého. Jediný problém jsme my. Bráníme sami sobě. Když si mám přát něco malého, jako třeba, aby mi někdo cizí řekl, že se mu líbím, nemám co ztratit, takže do toho přání nevkládám žádný strach, prostě si to přeju a věřím a vesmír moje přání plní téměř okamžitě. Nebo když si přeju pro někoho jiného - často si přeju pro mého kluka, aby byl šťastný, aby mu vyšly různé věci, které zrovna chce, většinou se taky nebojím, protože nejde o mně. Představím si daného člověka, jak dosahuje toho, co vysílám a je to poměrně snadné, protože jsem i tak přesvědčená, že to zvládne. Ale když si mám přát pro sebe něco velkého, je to mnohem mnohem těžší. Třeba když si přeju, abych se dostala na školu mých snů. Jasně, že to přání dokážu zformulovat. Ale pak začnu pochybovat - Vážně se zrovna já dostanu na tuhle školu? - a začnu mít strach - Hlásí se tam tolik lidí, tak proč by měli vzít zrovna mě... A tím od sebe splnění přání oddaluju. Takže asi nejdůležitější je, se naučit ovládat svoje myšlenky a věřit.

A plány na příští týden? Protože nemám školu, budu skoro pořád v práci, ale chtěla bych se naučit jednu věc - nezabít ten zbylý čas. Před prací nebo po práci se chci učit na příjmačky a fotit, ne se jen válet v posteli.

P.S. Tady je video, které mi ohledně mých přání dost otevřelo oči.
P.S.2.: Ta první fotka přesně ukazuje, co jsem dělala celý týden. Odpočívala a pila kafe nebo čaj v posteli 😄

Okomentovat

Instagram

Theme by BD