Social Media

Day 358: New hair, new me?

Mám za sebou první týden mojí roční výzvy a proto bych chtěla shrnout, co se mi povedlo, co mi naopak až tak dobře nešlo, co jsem zjistila a jaké jsou moje cíle na druhý týden.

Začala bych zdravým životním stylem. Mým cílem bylo spát 8 hodin denně a chodit spát před půlnocí, což jsem až na 2 noci, kdy jsem byla na nějakých akcích, splnila. S jídlem to už šlo hůř, ale zjistila jsem, že můj největší problém jsou obědy a svačiny. Snídám a většinou i večeřím doma, takže tam jím docela zdravě. Obědy a svačiny jím ale asi tak 6 dní v týdnu venku, takže je těžší držet se zdravého jídla. V úterý jsem si zašla na salát do Uga a v neděli jsem měla v práci výborné chicken avocado buritto se zakysanou smetanou a koriandrem, jinak se mi v tomto ohledu ale moc nedařilo. Cvičení mi taky nevyšlo, protože mi nebylo úplně dobře... V osobním /kariérním/ 😀 rozvoji jsem ale docela spokojená. Domluvila jsem si několik focení s blogerkama a získala takovou menší foto práci - focení bytů, které jsou na prodej.

Největší změnou, která se tenhle týden udála, pro mě bylo to, že jsem se ostříhala. Přemýšlela jsem o tom už dýl a nakonec jsem se odhodlala a jsem moc spokojená. Cítím se jako ve druháku, kdy jsem měla vlasy podobně krátké a přijde mi, že se to ke mně hodí. Navíc jsem měla konečky dost zničené od odbarvování, takže mi tahle změna prospěla. A vlasy jsem rovnou darovala na paruku (sice nevím, jestli se budou dát použít, ale kadeřnice si je přidala k vlasům pro onkologické pacienty).
Ačkoliv se mi pár věcí povedlo, přece jen jsem nesplnila všechno, co jsem měla v plánu. Proto bych se tento týden chtěla zaměřit hlavně na zdravé jídlo, cvičení (ačkoliv na mě teď zrovna asi něco leze 😓) a pro změnu taky na školu. Té jsem se teď moc nevěnovala, fotila jsem si svoje věci, a tak bych měla začít dělat úkoly a připravovat se na klauzury... Taky jsem přišla na super vychytávku. Už delší dobu mám doma takové týdenní papíry, které mají okýnka oro jednotlivé dny. A tak jsem si rozepsala na každý den konkrétní úkoly. Když si skutečně napíšete, co máte každý den udělat, není to tak abstraktní, jako když si napíšete týdenní cíl: dělat věci do školy, ale místo toho jeden den autoportrét, další focení skla atd. Je to jednoduché, ale účinné😃 Týden 2 právě začíná!

2 komentáře

  1. Páni! Já mám strach ustřihnout si 2 cm konečky...:O :D Máš můj obdiv :) A tyhle vlasy ti moc sluší!
    www.apreschic.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD