Social Media

Proč já vlastně bloguju?

Přemýšlela ssem, proč bloguju. Proč si nevystačím s Instagramem a proč si vlastně do života přidávám další "povinnost"? Taky se mě na to pár lidí ptalo a já vždycky řekla něco ve smyslu, že to je pro mě takový doplněk k fotografii - což je pravda.
Jeden z důvodů, a možná i ten nejdůležitější je, že blog je pro mě něco jako autoterapie. Když je mi blbě, začnu o tom psát článek - někdy ho ani nezveřejním, ale stejně se mi uleví. Jindy ho ale postnu a mám nakonec celkem dobré ohlasy, spousta lidi se s tím, o čem píšu dokáže ztotožnit, a když vám někdo napíše Jo taky mám tenhle problém, dost vám pomůže vědomí, že v tom nejste sami. Tyhle "terapeutické" články jsem psala hlavně minulé léto a myslím, že mi dost pomohly.

Dalším důvodem je samozřejmě to, že mě baví vytvářet content. Když objevím něco nového, co mi přijde super (poslední dobou se to týká hlavně přírodní kosmetiky), ráda se o to podělím. Ráda lidi informuju a taky ráda fotím, takže se snažím ke každému článku udělat i odpovídající fotky a celkově tvořit něco jako vlastní koncept.
Třetí důvod, na který jsem přišla je, že si prostě ráda sepisuju to, co zjistím. Třeba když jsem psala o škodlivých látkách v kosmetice, díky tomu, že jsem je sepsala, si teď pamatuju co dělají atd. Takže to dělám i jen tak pro sebe - prostě ráda sepisuju, plánuju, organizuju...

Díky blogu jsem navíc poznala pár super lidí, byla na různých akcích a workshopech, které se mi nehodí jen k blogování, ale i do života. A taky díky článkům přemýšlím víc kreativně - chci aby byly zajímavé a focení s nimi spojené mě to posouvá i v oboru, který studuju.
P.S. Po dlouhé době je tady pár fotek outfitu - pořídila jsem si nový overal a košík. Overaly jsou moje láska už dlouho, protože jsem pohodlné, vypadají dobře a nemusíte moc řešit, co si k nim obléct. A košík jsem měla vyhlídnutý už několik měsíců, ale až teď jsem si ho pořídila a je to ta nejlepší kabelka, jakou mám! Velká, praktická a mám pocit, že se ke mně prostě hodí!

Overal: Asos
Kabelka: Oleandr
Boty: Toms
Brýle: Emporio Armádní
Hodinky: Casio

Okomentovat

Instagram

Theme by BD