Social Media

Day 295: School mode

Za týden mi začíná zkouškové a já se pomalu ale jistě přepínám do takového zvlášního módu. Mám víc volného času, od příštího týdne žádnou školu, venku je krásně, takže se mi furt chce ven, zároveň mám ale hrozně moc učení na zkoušky a příjmačky a taky opravdu hoodně focení.

Na tenhle zkouškový měsíc jsem si proto vytyčila několik cílů, aby byl aspoň trochu užitečný. Jedním z nich je cvičit. Ráda bych se každý den hýbala a vím, že žádný běhání, ani kardio každý den dělat nebudu, a tak jsem si řekla, že beru jakýkoliv pohyb - plavání, kolo, procházka, nějaký ten workout... Hlavně něco dělat a nepromrhat čas, kdy budu mít volno. Taky jsem si řekla, že si chci užívat jídlo. Nejde mi jen o to, jíst zdravě, ale taky jíst chutně. Mezi moje favority patří těstoviny na různé způsoby - výborné jsem ochutnala u mě v práci, ravioly s ricottou a pastu s grilovaným lilkem, rajčatovou omáčkou a pestem ❤️ Italskou kuchyni já ráda. Kromě těstovin jsem si ještě navykla na Bun Bo Nam Bo z Banh-Mi-Ba, kam chodím pravidelně každou středu, než jdu do práce.
No a pak samozřejmě to učení. Chci na sobě vážně zapracovat, prostě se nadrtit, neprokrastinovat, přijít a udělat všechny zkoušky. Vím, že mi to na 100% asi nevyjde, ale zatím jsem odhodlaná! 🎓 Mým cílem je udělat všechny zkoušky co nejdřív, abych pak měla prázniny co nejdéle. Takže jsem se začala trochu učit už dopředu. Zároveň mám ale už teď pocit, že nestíhám - ale aspoň na tom pracuju.  A jak zvládáte zkoušky vy? 😁

Okomentovat

Instagram

Theme by BD