Social Media

Travel plans 02/18

Mimo ČR jsem byla naposledy v září. A v únoru mám v plánu dva výlety, jeden v Čechách a jeden v zahraničí. Pokud chcete navnadit na travel vibe, čtěte dál, plus na konci článku je odkaz na 725 Kč na vaše první ubytování přes Airbnb ❤️
První výlet, na který se chystám už 9.2. je výlet do mého rodného města Zlína. Byla jsem tam už hodněkrát, protože kousek od Zlína bydlí všichni moji příbuzní. Tentokrát ale půjde o úplně jiný výlet, protože zaprvé chci navštívit  DOD na Univerzitě Tomáše Bati, kde se chci zajímat o magisterské studium oboru Filmová produkce a zadruhé s sebou beru mého BFF Ondru a po DOD máme v plánu udělat si takovou menší coffee tour. Do káváren jsme oba blázni a ve Zlíně teď mají několik krásných, opravených podniků.

Moje druhá cesta se bude konat hned o týden později, 16.-19. února a jedu spolu s mým přítelem a kamarádkou do Belgie, přesně do Gentu, kde bydlí náš kamarád Miky. Cestu za ním plánujeme už několik měsíců a jelikož nám skončí zkouškové, chceme se za to odměnit! Navíc máme v plánu odjet na jeden den do Amsterdamu, takže to bude rovnou 2v1! Ani v jednom z těchto měst jsem ještě nebyla, takže jsem moc zvědavá a natěšená, ale jsem si jistá, že to bude super, už jen proto, že jedeme v dobré partičce. A co vaše cestovní plány? Chystáte se po zkouškách někam nebo už plánujete letní prázdniny? Určitě napište do komentářů, ráda si přečtu tipy na lokality!
P.S. 725 Kč na vaše první ubytování přes Airbnb tady!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD