Social Media

3x NE v roce 2018


Většina lidí se učí říkat ano. Já se ale musím naučit říkat ne, protože se mi dost často stane že na něco kývnu, ačkoliv vlastně nechci. Ne není nic pozitivního a vlastně to není ani zprávně vyřčeno pro vesmír, ale v našem světě je důležité ho umět říkat.

NELEPĚT. Není pořebal lpět na věcech nebo na lidech. Věci i lidé přicházejí a odcházejí a je to tak správně. Vážit si lidí ve svém okolí, ale nebát se je vypustit ze svých kruhů, pokud do nich nezapadají nebo si mě nezaslouží. Všechno je jen dočasné.

NETLAČIT. Všechno je a bude tak, jak má být. Netlačit na sebe, ani na ostatní. Nemusím se přemáhat jenom proto, že se třeba nechovám jako ostatní. Důležité je, aby mně bylo dobře a to, že ostatním přijde, že se třeba nebavím, i když jsem úplně v pohodě, je jedno.

NEBRAT SI NIC OSOBNĚ. Nemůžu za to, jakou má kdo náladu nebo komplexy. To jak se ke mně někdo chová, není můj problém, ale můžu se podle toho zařídit. Když je někdo prostě protiva, tak ať si je, ale nemusí být v mém životě.

A aby tento článek nebyl tak negativní, tady jsou moje ANO: lásce, zábavě, pohodě, štěstí, úspěchu, romantice, čtení, spaní, seberozvoji, jídlu a kávě. ❤️

Okomentovat

Instagram

Theme by BD