Social Media

Coachella


Asi před týdnem jsem byla nakupovat a hledala jsem nějaké minimalistické šaty. Prostě, aby měly jednoduchý střih, byly z hladkého pohodlného materiálu, nejlépe šedé nebo černé. Jenže jsem žádné ideální nemohla sehnat. Mám hodně ráda věci se stojáčkem, ale všechny minimalistické šaty se stojáčkem mi byly moc dlouhé, takže mi dělaly hrozně krátké nohy :D Pak jsem ale narazila na úplně jiný kousek... Pletené, barevné šaty H&M z kolekce Coachella! <3




Strašně se mi zalíbily, protože jsou krásně letní, je na nich spousta barev, navíc žádné jiné pletené šaty nemám... A tak jsem prostě neodolala a musela jsem si je koupit. V obchodě byly už asi jen 2 kusy - jeden  v mojí velikosti a jeden moc velký - takže jsem měla fakt štěstí! Strašně se těším, až pod nimi budu moct nosit jen plavky nebo spodničku, zatím je ale celkem zima, tak jsem to vyřešila takto O:)





Šaty: H&M
Tílko: Tezenis
Kalhoty: F&F
Bunda: Creenstone
Podprsenka: Intimissimi
Boty: Toms
Hodinky: Casio
Focena na NIKON D7000






Okomentovat

Instagram

Theme by BD