Social Media

Sin-Jin


Asi před týdnem a půl jsem na ulici, kousek od mého domu, našla krásného psa. Vypadal jako Shiba Inu, kterého jsem si hrozně přála, ale myslela jsem si, že to bude jiná rasa. Pejsek byl hrozně vystrašený a pobíhal po ulici, tak jsme ho s přítelem chytli a zavolali policii. Jenže ta nepřijela, a tak jsem se psem jeli na veterinu, aby zjistili, jestli nemá čip (protože neměl ani obojek).
Čip měl a tak jsme zkontaktovali jeho majitelku, která si pro pejska přijela, ale řekla nám, že na něj nemá čas, a že si ho můžeme nechat. A tak mám teď doma krásného dvouletého Shibu Inu (ano, byla to shiba <3) jménem Sin-Jin.


S Aničkou v Alibi :))

Je to strašně chytrý pejsek. Majitelce utekl, protože zapoměla zamknout dveře a on si umí sám otevírat. Je hezky vycvičený, ale jelikož má v povaze, že je tvrdohlavý, je trošku těžší s ním pracovat. Začala jsem s ním ale chodit na cvičák a moc mu to jde!
S Michalem :))

Sin-Jinkovi jsem založila i instagram @sinjin_dog, kam chci přidávat jeho roztomilé fotky a videa. Jsem strašně šťastná, že jsem takovou náhodou získala mého vysněného pejska. Navíc se s ním dá dělat spousta věcí a můžu ho brát třeba i večer, když jdu někam s kamarády (teda do klubu úplně ne, no :D). Je hrozně zvědavý, takže jsem ho naposledy nechala v kavárně pobíhat volně, aby mohl vše prozkoumat a dobře si zvykl na nové místo... :)) Rozhodně bych Shibu doporučila, je to moc hodný a hezký pes, ale je lepší ho mít od štěňátka, protože si na své majitele líp zvykne.

A tady video z Crosscafe, když Sin-Jin udělal sud <3




Okomentovat

Instagram

Theme by BD