Social Media

Naked 3


Už asi před 2 měsíci jsem si koupila paletku Naked 3 od Urban Decay a jsem s ní velmi spokojená, přesně jak jsem očekávala. Trojka je vyjímečná tím, že všechny stíny jsou do růžova nebo do hněda, což jsou barvy, které mám na očích nejraději. Samozřejmě jsou skvěle pigmentované a jejich výhodou je pevný plastový obal (narozdíl např. od Naked 1, která měla semišový obal), který vypadá stejně skvěle, jako samotné stíny.



K paletce se rozhodně vyplatí pořídit si i podkladovou bázy pod stíny, protože bez ní mají stíny tendenci se po nějaké době usazovat v záhybu víčka. Jinak jsou ale opravdu perfektní. I štětec, který paletka obsahuje, mi velmi vyhovuje, protože plochou stranou si nalíčím celé víčko (světlejším stínem) a fluffy stranou nalíčím záhyb (tmavším stínem).


Celkově na Naked paletkách se mi líbí to, že obsahují 12 skvělých stínů se kterými se můžete nalíčit na den i na večer. Paletku bych rozhodně doporučila, nabízí rozmanitou škálu kvalitních pigmentovaných stínů, které se vždy hodí a pokud bych měla investovat do jediného produktu na oči, zvolila bych Naked paletku! :)



Okomentovat

Instagram

Theme by BD