Social Media

Jak jsem fotila jógu a četla #GIRLBOSS

Dneska jsem přišla po 11 hodinách ve škole domů a došlo mi, že jsem se za první 4 týdny skoro nic nenaučila. V ateliéru jsme zatím jen koukali na fotky, skoro nic nefotili, ztrácíme čas zbytečným vyprávěním historek nebo povídáním si o instagramu... a pak jsem si řekla, že to takhle nenechám.


Už pár týdnů nemám úzkosti (doslova pár = 2), takže místo toho, abych si jen zoufala nad tím, jak je to na prd, rozhodla jsem se, že s tím začnu něco dělat sama. Začnu víc fotit sama, domlouvat se s lidma na focení, tvořit portfolio a propagovat se. Doufám, že se to ve škole zlepší, ale i kdyby ne, budu se z toho snažit vytřískat co nejvíc. Shodou okolností jsem zrovna včera fotila v botanické zahradě se dvěma milýma jógínkama, Karin a Terezkou. Přitom jsem se k tomuto focení dostala úplnou náhodou, Karin dala na svoji instastory, že by chtěla nějaké profi fotky. Brala jsem to z části jen jako srandu, ale řekla jsem si, proč to nezkusit. No a po pár dnech už jsme fotily. Taky jsem se zapsala na kurzy do fotoinstitutu a už v sobotu jdu na produktovou fotku.
K tomu, abych začala konečně něco dělat, mě inspirovala i knížka #GIRLBOSS od Sophie Amoruso, která se z holky pracující na recepci stala majitelkou a zakladatelkou dvou firem s oblečením. Netflix natočil i stejnojmenný seriál, který jsem už před časem viděla a inspiroval mě k tomu, koupit si i knížku. Nemám ji ještě dočtenou, ale doporučuji! Prvních pár stránek mě naladilo ke změně.
Poslední věc, o které bych se chtěla zmínit je článek o penězích a práci na volné noze, respektive o tom, jak být volný a zároveň finančně nezávislý. Po přečtení mi došlo, za kolik zbytečností utrácím. Chodím několikrát týdně venku na jídlo, do kaváren, kupuju si různé výrobky, hlavně kosmetické, které vlastně ani nepotřebuju... Život není o tom, škudlit a nic si nekoupit, ale je rozumné, si užít kavárnu jednou za týden nebo si jednou za měsíc udělat radost a zajít do kina, a ne utrácet spoustu peněz za kávu a jídlo, které si můžete připravit i doma. V článku se píše i o videu, které by měli vidět všichni mileniálové, tak tady je :)

P.S. Važte si hodných a upřímných lidí, milujte, makejte na sobě, rozdávejte lásku a buďte laskaví, lpěte na skutečných hodnotách a buďtě šťastní 💗

Okomentovat

Instagram

Theme by BD