Social Media

4 books to read in fall

Vybrala jsem 4 knížky, které bych vám chtěla doporučit ke čtení na podzim. 2x poezie, 2x próza.

Knížku Hygge jsem začala číst už v srpnu a díky ní jsem se rozhodla, že si předělám pokoj. Přijde mi ale, že se hodí víc na podzim nebo na zimu, kdy je venku chladno a vy si můžete doma udělat pohodí, zapálit svíčky, uvařit čaj a odpočívat. Knížku doporučuju obzvlášť lidem, kteří jsou ve stresu a pořád se někam ženou. Já jsem taky dost často ve stresu, ale díky této knížce mi došlo, jak si udělat pohodu i díky maličkostem.
Z poezie jsem vybrala knížku od mého oblíbeného zpěváka Jima Morrisona, Americká noc. Je to opravdu velká sbírka, básně jsou dost těžko vyložitelné, ale krásné. Druhá sbírka je od Krchovského, Já už chci domů. Našla jsem ji v knihkupectví a celkem mě pobavila. Ironické, drsné a krátké básničky, které si můžete číst v tramvaji a zlepší vám den (teda pokud máte smysl pro [černý] humor).
Poslední knížka kterou jsem vybrala je IT od Alexy Chung. Koupila jsem ji v Budapešti a myslím, že se v češtině ani nevydává. Přijde mi dost podobná Love-Style-Life od Garance Doré, taková příručka, ale zároveň s historkama ze života. Tyhle typy knížek mě baví, s krátkýma kapitolama o životě a stylu :)

Okomentovat

Instagram

Theme by BD