Social Media

1st week of school

Zrovna sedím na Strossmayeráku v Antonínově pekařství (seděla jsem) a za chvíli mě čeká poslední den prvního týdne na nové škole (čekal mě). A zatím musím říct, že jsem z VŠKK nadšená. V tomto článku bych se s vámi chtěla podělit o to, jaký byl můj nástup na vysokou.
Studuju obor fotografie a audiovize. Umělecké předměty jako třeba ateliér fotografie nebo dějiny fotky mě zatím moc baví a přijdou mi na dost dobré úrovni. Jiné předměty, které jsou spíše o marketingu nebo psychologii atd., mě tolik nebaví, ale na druhou stranu jsem z gymplu zvyklá si hodně psát poznámky, což přesně v těhle předmětech dělám a pak mám dobrý pocit, že se dozvídám nové informace 😌
Ve třídě je nás 16 a jsem za to moc ráda. Často totiž slyším od kamarádů, že je jich v kruhu kolem 250 a že se jim těžko seznamuje v tak velké skupině (mně by se taky seznamovalo špatně). Lidi jsou zatím super. Byla jsem na seznamováku a i když byl vlastně fajn (lidi byli fakt v pohodě a program taky dobrý), mně tam moc fajn nebylo. Byli tam lidé i z jiných oborů a já se první den nezvládla k nikomu začlenit, pak jsem měla migrénu, takže jsem šla spát jako jedna z prvních a další den jsem málem odjela. Ale nakonec jsem to překonala a přidala se k super lidem z literární tvorby. Bylo to pro mě fakt hrozně těžké, ale jsem ráda, že jsem neodjela.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD