Social Media

Gdaňsk

Na konci září jsem jela s přítelem na pár dní do Gdaňsku. Toto město jsem v podstatě vybrala já, protože jsem viděla na instagramu fotky a hrozně se mi zalíbilo a moje očekávání se nakonec i splnila.

Bohužel jsme museli jet autobusem a na cestu tam jsme se pořádně nevybavili, takže jsme neměli ani dost jídla, ani pití 😅 Cesta trvala asi 13 hodin, takže to bylo docela náročné. Bydleli jsme 2 zastávky od hlavního nádraží, pár minut do centra a na kole i pár minut na pláž. Náš byt se nacházel ve velmi, velmi, velmi industriální části, kde byly typické jeřáby a v domě, kde byl náš byt, byl i boxerský ring. Ze začátku jsme si říkali, že je to docela divné a ne úplně bezpečné místo, hned před domem byl z jedné strany klub a z druhé strany hipsterský bar z velkých kontejnerů a navíc v bytě nefungovalo topení. Nicméně vše se vyřešilo, zjistili jsme, že hipster bar je celkem fajn a jsou tam koncerty a jinak už s bytem žádné problémy nebyly. Jestli chcete jet někam na sever, určitě jeďte do Gdańsku. Pláže jsou tam krásné jako v Pobaltí a město je velké tak akorát, takže nemusíte jezdit mhd. Stejně jako v Budapešti jsme si půjčili kola (cca 300 Kč na 24 hodin), na kterých jsme dojeli na pláž, potom sjme si je nechali přes noc v bytě a další den se ještě projeli po městě. Užijte si fotky 😌
Honzík nebyl z první kavárny úplně nadšený :DD
Jo, Honza tam vlezl
Tady jsme bydleli :D
Party před domem
Poslední kavárna před odjezdem, Mother and daughter <3

Okomentovat

Instagram

Theme by BD