Social Media

#DREAMBIG

Dneska jsem navštívila konferenci Dream Big. Šlo o velmi inspirativní a motivující akci především pro ženy, na které přednášely opět ženy - úspěšné, vzdělané, chytré, podnikatelky, blogerky, influencerky... A musím říct, že to pro mě byl asi zatím jeden z nejvíc ovlivňujících zážitků, co se týče kariéry a plánů do budoucna.

Na konferenci jsem se dostala úplnou náhodou - včera pozdě v noci mi přišel mail ze školy, že máme k dispozici volné vstupenky. Váhala jsem, jestli na akci jít, protože jsme dneska zrovna měli ateliér. Nakonec jsem si řekla, že by se taková příležitost nemusela opakovat a dnes ráno jsem už seděla v Sasazu a hltala příběhy žen, které jsou třeba jen o pár let starší než já, ale vlastní firmy, úspěšné blogy, živí se tím, co je baví... Všechny mluvily o tom, že nejvíce důležitá je tvrdá práce a vytrvalost, talent a štěstí jsou často až druhotné. Také kladly důraz na pokoru, ale zároveň jistou drzost, nebrat si nic osobně, být cílevědomá a žít svůj sen.
Nejvíce mě zaujala přednáška Pavlíny Zychové, ta byla extrémně motivační a zaměřená na sebejistotu. Její heslo zní FUCK IT! Dále se mi líbila Tiana Kiriloff, což je belgická blogerka, byznysmenka a několikanásobná matka a taky Kateřina Borovanská, protože byla opravdová a ačkoliv je velmi úspěšná, mluvila i o tom, co musela pro kariéru obětovat - partnera a rodinu.
1) Stanovte si cíl. Může to být cokoliv, vaše nejdivočejší představa. Něco, co vám všichni rozmlouvají a říkají, že toho nemůžete dosáhnout. Něco nemyslitelného a šíleného. To, co byste si skutečně přála, kdybyste měla dostatek peněz, nemusela chodit do nynější práce...
2) Určete si menší cíle. Chcete se dostat na prestižní vysokou? Prvním krokem je podat přihlášku. Chcete mít vlastní kavárnu? Zjistěte si, co to obnáší, jděte na baristický kurz...
3) Fake it till you make it.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD