Social Media

Ondrovy narozeniny

V úterý jsme s mým kamarádem Ondrou slavili jeho páteční osmnáctiny! Skvěle jsme si užili den, měli jsme super jídlo i program atd. Sešli jsme se už ráno a nejdřív jsem Ondrovi předala dort, který jsem mu upekla, a dáreček. Upekla jsem dort Black Forest podle receptu Děvče u plotny.

Potom, co jsme si dali trochu dortu, jsme vyrazili do centra. Šli jsme na šlapadla na Žofíně i s mým psem Sin-Jinem, což bylo strašně super. Bohužel ale asi po 20 minutách na vodě začalo pršet, takže jsme museli na břeh. Čekali jsme u šlapadel pod stříškou už celkem dlouho, tak jsme si řekli, že půjdeme, protože stejně nepřestane pršet. Takže jsme po cestě strašně zmokli, měli jsme vodu až po kotníky a navíc, když jsme dorazili k Máji, celí promoklí, přestalo pršet.

Proto jsme dojeli na Anděl, kde jsme si ve slevě koupili nové oblečení :DD a šli jsme na jídlo do Home Kitchen. Nově otevřená pobočka na Andělu je vážně super! Já jsem si dala salát s kozím sýrem, lilkem a rajčaty <3 a Ondra si dal čerstvý salát s výhonky a kuřecím masem.

Nakonec jsme to zajedli skvělým dezertem s karamelizovaným banánem a pudinkovým krémem <3

Na závěr dne jsme se vrátili na Náplavku, kde už opět krásně svítilo sluníčko.. :)


Okomentovat

Instagram

Theme by BD