Social Media

Everyday make-up products

Dnes bych se s vámi ráda podělila o make-up produkty, které používám opravdu každý den, protože je mám ověřené a vyhovují mi :)

Báze Maybelline, New Baby Skin - tato podkladová báze mě celkem mile překvapila, protože je za super cenu a funguje poměrně dobře. Používám ji každý den, aby mi make-up dobře držel. 

Make-up Vichy, Dermablend - dříve jsem používala Vichy Normaderm Teint, který je více krémový, nyní jsem ale přešla na Dermablend, který vyhovuje víc, protože je ''nadýchyný'' a nanáším ho beauty blenderem. Jeho hlavní výhodou je, že pečuje o pleť a zbavuje ji nedokonalostí, navíc má spf 35, což se na léto hodí! 

Korektor Catrice, Camouflage Cream - skvěle kryje a má příjemnou texturu. Nanáším ho prstem přesně tam, kde ho potřebuju, takže hlavně na pupínky a zarudlá místa. Pod oči si korektor nedávám, protože nemám kruhy pod očima, stačí mi make-up :)

Pudr Make Up For Ever, High Definition Powder - tent purr mi vyhovuje hlavně photo, že je transparent. Dříve jsem měla problém, že jsem si na sebe dala příliš mnoho pudru nebo jsem měla pudr moc tmavý. Proto nyní nanáším pudr velkým fluffy štětcem, ne houbičkou a díky transparentnosti nemám problém s odstínem :D V kosmetické taštičce, kterou nosím pořád s sebou mám ale obyčejný Rimmel, Stay Matte pudr, který na přepudrování přes den stačí :)

Konturovací paletka Essence, Shading powder - je pro mě ideální, protože je malá a je v ní jak highlighter, tak bronzer. Highlighter používám každý den, protože mám ráda třpyt, havně nad lícní kosti, na spánky a pod obočí. Bronzer používám, jen když mám náladu a pouze pod lícní kosti (nos atd. si nekonturuju).

Tvářenka Nars, Torrid - úžasná oranžovo-růžová tvářenka s lehkým shimmerem. Mám hrozně ráda tvářenky, problém je, že někdy mám náladu na růžovou, někdy na oranžovou... to je důvod, proč mám nejraději tuhle! Když nemám na obličeji bronzer, používám ji pod lícní kosti nebo na zdravíčka, občas i na oční víčka.. 

Řasenka Clinique, High Impact Mascara - dodo řasám super objem! Měla jsem její vzorek už asi ve 13 letech, potom jsem zkoušela různé drogerkové řasenky, nakonec jsem se ale opět vrátila k této, která se mi na mých řasách líbí nejvíc!

Paletka na obočí New York Color, Browser Brush-On Brow Kit - je za super cenu (z drogerie) a vyhovuje mi. Používám z ní jen stín, místo vosku používám gel na obočí. Balení obsahovalo štěteček na obočí a pinzetu. Pinzeta se bohužel nedá moc používat, ale nevadí, pinzetu mám zvlášť a kvalitní :) A štěteček jsem používala, nakonec jsem ho ale vyměnila za štěteček Clinique.

Gel na obočí Essence, Lash&brow - obočí rozhodně potřebuju zafixovat, takže jasná volba. Někdy ho používám i pod řasenku :)

Balzám na rty Labello, Lip butter - tento balzám skvěle hydratuje, proto ho používám hlavně na noc a ráno, když vstanu :)

Balzám na rty Eos, Strawberry Sorber - druhý balzám používám přes den. Eosy mám ráda hlavně proto, že super voní. Balení ale není až tak praktické :D

Okomentovat

Instagram

Theme by BD