Social Media

June new in

Ahoj! Dnešní článek bude o věcech, které jsem si koupila během června. Jelikož jsem potřebovala nějaké to oblečení na prázdniny, koupila jsem si samé letní věci. První věc, kterou jsem si tento měsíc pořídila, je overal. Je tmavě modrý, v pase se zavazuje a horní část se překrývá jako kimono, což se mi moc líbí. Navíc je hezky vzdušný a minimalistický, a když nevím co na sebe, vezmu si overal, nějakou bundičku a třeba tenisky. 



Další věc je bílá košile s mašličkou. Už delší dobu jsem chěla nějakou obyčejnou bílou košili a do této jsem se okamžitě zamilovala! Líbí se mi, že má třičtvrteční rukávy a je střižená do A, navíc černá mašlička kolem krku… prostě přesně můj styl. Overal i košily jsem koupila v obchodu Street One na I.P. Pavlova.

Protože jsem potřebovala nějakou bundičku, která se bude hodit navečer, až nebude teplo, koupila jsem si v Zaře bomber. Nejdřív jsem scháněla křivák, ale žádný ideální neměli, proto jsem nakonec zvolila jinou variantu a rozhodně nelituju! Dá se nosit téměř ke všemu a je moc příjemný. A abych bundiček neměla málo, začala jsem shánět také džínovou bundu. A našla jsem super retro bundu s výšivkama na vinted. A za pouhých 40 Kč! Střih je sice trošku neobvyklý, ale výšivky a ozdoby, které na ní jsou, vypadají úžasně!

Jak už jste mohli vidět v jednom z mých předchozích článků, koupila jsem si nové Tomsky. Podle mě jsou na jaro/léto ideální, hrozně pohodlné a navíc podporují dobrou věc. Já osobně si vždy vybírám ty, které mají koženou stélku. Koupila jsem je ve Freshlabels, kde mají i další super boty, batohy, hodinky… K fialovým Tomskám jsem si v H&M koupila i fialový cropped top, který je také moc pohodlný a určitě se bude hodit, hlavně u moře.

A abych měla něco na válení se v posteli, když teď bude tolik volna, koupila jsem si nové pyžamové kalhoty. Jsou z H&M a skvěle se v nich spí! :D Navíc miluju kombinaci bledě modré a bílé a mašlička, kterou mají v pase, mi přijde strašně roztomilá!

Z kosmetiky jsem si toho tento měsíc moc nekoupila. Pořídila jsem si šampon od Biodermy, který je skvělý na citlivou pokožku a rozhodně ho můžu doporučit. Dále jsem si pořídila další rtěnku od Make Up Revolutin v červené barvě. Sice moc červenou nenosím a pár červených už doma mám, ale tato rtěnka je matná a navíc se mi moc líbí její odstín. A jako poslední věc jsem si koupila tužku od Dermacolu. Linky také téměř nenosím, ale když mám náladu, tak se dobrá tužka hodí!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD