Social Media

KVIFF

Včera jsem se vrátila z Karlových Varů. A bylo to tam vážně super! Ačkoliv jsme přijeli hlavně kvůli filmům, nakonec jsme většinu času jedli :D Filmů jsem viděla 5, jinak jsem se hlavně procházela po kolonádě a navštěvovala různé restaurace, kavárny, cukrárny...

Hned po příjezdu jsme si chtěli koupit lístky do kina. Jenže jsme zjisitli, že na dnešek a zítřek je už vše obsazeno. Proto jsme si koupili aspoň Festival Passy, které fungují tak, že když do kina někdo s lístkem nepřijde, můžou navštěvníci s Passem obsadit jeho místo. Jenomže lidí, kteří čekali s Festival Passem bylo tolik, že jsme neměli šanci se na filmy dostat. Naštěstí mám ve Varech tetu, která nám nějaké lístky sehnala.
Na oběd jsme první den šli do Ristorante Pizzeria Venezia, kde jsem si dala vegetariánské lasagně (místo těstovin lilky) a byly celkem dobré, bohužel nás ale zklamala obsluha. Možná to bylo tím, že jsme zde byli nejmladší, nicméně nám nechtěli přinést jídelní lístek, ačkoliv neustále chodili kolem nás a viděli, že na stole nic nemáme.
Potom jsme zamířili do kavárny Elephant, kde jsme byli velmi spokojení. Úžasné dezerty, krásné prostředí a milá obsluha...
Večer jsme šli do kina v hotelu Pupp na film Komorná. Ten se mi líbil asi nejvíc. I kino vypadalo moc hezky a město vypadalo v noci hrozně krásně!
Další den jsme šli na snídani do úžasné kavárny Bonjour. Není sice v centru a protože jsme nevěděli, že se k ní dá dojet autobusem, šli jsme asi 7 km pěšky, ale je opravdu strašně hezká a jídlo mají skvělé! Navíc obsluha byla hrozně milá! Do této kavárny jsme šli na snídani i další den.
Carpaccio z červené řepy
Salát Nicoise
Poslední den jsme byli na filmu v hotelu Thermal. Sál byl opravdu krásný, ale film nás moc nebavil. Během celého festivalu jsme viděli ještě polský muzikál Vábení sirén, který byl super, Polednici, která se mi taky líbila, ale docela jsem se bála a pak filmy Nová kůže a Malí muži, které se nám bohužel až tak nelíbily.
Celkově se mi ve Varech moc líbilo, ale kdyby nám teta nesehnala lístky, tak bysme šli do kina asi už jen poslední den a navíc bysme museli jít brzo ráno vystát si frontu. Jídlo bylo super, počasí taky (až na první den, to byla docela zima). Určitě bych chtěla jet příští rok znovu!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD