Social Media

Italy

Zdravím ze Salzburgu, kde přespávám cestou domů z Itálie. Konečně jsem byla zase po delší době u moře, jedla jsem zmrzku a válela se na pláži. Dřív jsme jezdili vždy na dovolenou do hotelu, ale poslední 3 roky si vždy pronajmeme byt nebo dům a užíváme si takovou dobrodružnější dovču. Není nic lepšího, než si zajít na trh pro čerstvou zeleninu a ryby a pak si je ugrilovat na terase! 

Sin-Jinka jsme bohužel museli dát do psího hotelu, protože když jsme dovolenou objednávali, tak jsme ho ještě neměli a vybrali jsme apartmán, kde nechtějí psy :( Cestou jsme přespávali v hotelu u Trenta, kde to bylo moc příjemné a hezké. A nakonec jsme dorazili do městečka Sestri Levante, které je 40 km od Janova. Byt byl opravdu moc hezký, všechno bylo bílo-modré, což je moje oblíbená kombinace, takže jsem byla nadšená! Navíc jsme měli terasu se super výhledem, co víc si přát… Moře bylo hezky teplé a pláže písečné a občas jsme si s bráchou zašli na útesy a šnorchlovali, což miluju. Krásně průsvitná voda, rybičky a navíc když jsem viděla sluníčko, které prosvítá dolů do vody, bylo to hrozně hezký.. Samozřejmě jídlo bylo super - těstoviny, ryby, pizza, zmrzlinka… 
Popravdě řečeno mě ale dovolená bavila asi tak první 4 dny, pak už to byla nuda, jen s rodičema a bráchou. Ale poslední 2 dny se mi u moře zase zalíbilo. Taky jsem tady oslavila 18. narozeniny, dostala jsem dortíček, kytku a prstýnek. Ale už se moc těším do Prahy, kde narozky oslavím s kamarádama a tak… 
Šikmá věž v Pise

Mojí oblíbenou zmrzlinou se stala tiramisová!! 


Doufám, že si taky užíváte prázdniny! :)

Okomentovat

Instagram

Theme by BD