Social Media

Dresslink swimwear review

Dneska bych se s vámi ráda podělila o mou zkušenost s eshopem Dresslink. Ještě nikdy jsem si nic z čínského eshopu neobjednávala a tak jsem si řekla, že to zkusím. Nicméně jsem nechtěla utratit hodně peněz, takže jsem si objednala čtvery plavky. První byly bledě modré pletené. Bohužel mi přišly dva vršky a žádný spodek, nakonec mi to ale nevadí, protože jsem chtěla nosit jen vršek místo cropped topu. Stály něco kolem 6 dolarů a jsem s nimi spokojená!

Další plavky, které jsem si objednala byly černé s pásky. Moc se mi líbily a jsou skutečně super! Krásně mi sedí a jsou asi nejlepší z plavek, které jsem si objednala. Navíc stály jen 4 dolary!
Protože mám hrozně ráda celkové plavky, objednala jsem si tyhle. Mají holá záda a tenká ramínka, takže vypadají skvěle! Opět velká spokojenost, hezky sedí a vypadají přesně jako na fotkách z Dresslinku. Stály kolem 4 dolarů.
Poslední plaky mě bohužel sklamaly. Mají sice hezké krajkové detaily, nicméně rozměry neodpovídají a střih vůbec nesedí. Kalhotky jsou špatně ušité, takže se nedají nosit a vršek je zase moc široký v obvodu. Stály 7 dolarů.

Celkově jsem docela spokojená. Plavky i s poštovným vyšly dohromady na 650 Kč a přišly asi za 3 týdny po tom, co jsem je objednala. Skoro jsem ani nečekala, že mi přijde něco, co se budá dát nosit, ale až na jedny plavky jsem si objednala samé super kousky! Takže plavky s Dresslinku doporučuji, nic méně s rezervou.. :)




Okomentovat

Instagram

Theme by BD