Social Media

May new in

Ahoj :) dneska bych se s vámi ráda podělila o pár věcí, které jsem si koupila během května nebo jsem je začala v květnu nově používat (některé jsem koupila už dřív, ale začala jsem je nosit až teď :)).

Boty a cropped top Topshop
Botičky mám už od zimy, ale zatím jsem si je ještě na sebe nevzala, takže se na ně hrozně těším!! A proužkovaných triček není nikdy dost <3

Tumbler Starbucks
...ideální na léto.. <3

Šaty a choker H&M
Choker jsem si koupila už někdy kolem Vánoc, ale nosit ho budu až teď, když je hezky.. :)

Boty Vans
Konečně jsem si koupila nové tenisky! Už dlouho se mi líbily Vans Old skool, ale nebyla jsem si jistá. Chtěla jsem na jaro a léto nějaké pastelové a rozhodovala jsem se mezi Reebokama a těmato Vanskama. Nakonec zvítězily tyto, protože se ke mě skvěle hodí. Bohužel jsem je už stihla celkem dost zašpinit :D

Plavky Arena
Koupila jsem je za pár korun přes Vinted! Celkem dlouho jsem plánovala, že si koupím nějaké oldschoolové plavky a teď jsem se rozhodla, že začnu chodit plavat, takže ideální!


Krém Bioderma, make-up Vichy, báze Maybelline, lak Sally Hanson, rtěnka Make up revolution
Levné make-up z drogérky mě už přestaly bavit, protože špatně drží, šupinkují atd., proto jsem si koupila v lékárně Vichy make-up přesně na moji pleť a stál asi 700 Kč, což mi nepřijde zas tak moc na to, jak skvěle kryje atd. :) Dále jsem si pořídila nový denní krém od Biodermy, který hydratuje, ale je lehký a bázi New Babyskin, která mě celkem mile překvapila. Spole s Elle mi přišel i lak Sally Hanson, mě ale celkem zklamal, protože i když používám podkladovou péči i nadlak, stejně se loupe. A poslední kosmetická věc je rtěnka Make up revolution, kterou jsem koupila v Rossmanovi. Stála jen 50 Kč a je super, skvěle drží a je matná!




Okomentovat

Instagram

Theme by BD