Social Media

Být sama je hrozně super!

Ne, není. Je to pěkně na hovno. Když si na YouTube začnete vyhledávat hesla jako „How to be single and happy” a podobně (ano, v zoufalým chvílích se uchyluji i k těmto krokům), vyskočí na vás videa od přemotivovaných holek, které vám budou tvrdit, kolik výhod nezadanost má,  jak objevily sebe sama a kolik jim toho ten čas bez kluka dal.

Mezi jedno z nejčastějších témat patří, že budete mít více času na self-love, self-care a celkově se naučíte milovat sebe sama a nebudete potřebovat, aby vám lásku dával někdo jiný. Díky tomu se z vás stane silná a nezávislá žena a nakonec si najdete super kluka, který tyto vaše vlastnosti ocení. Zaprvé, nějakou chvíli jsem předstírala, že je moc zábavné si večer dát vanu, namazat se od hlavy až k patě krémem,  naplácat si na obličej masku a dát si skleničku vína. Sama. Dost rychle mě to ale přešlo. Mnohem radši si tu vanu dám s někým, stejně tak víno. Zadruhé  jsem se dřív snažila tu slavnou nezávislost a vnitřní sílu nacheatovat. Prostě jsem o sobě tvrdila, jak jsem sama  zvládla tohle a tamto, a že kluky nepotřebuju, protože komodu z IKEA zvládnu složit sama. Zvládnu, ale proč bych to dělala (ano, v některých situacích je fajn umět postavit nábytek z IKEA, třeba když se váš kamarád stěhuje a neumí to. Bohužel jsem se ještě nenaučila přivrtat garnýže, takže chudák nemá záclony.) Zvládnu taky vzít auto a dojet si kamkoliv, letět bez kluka někam pryč, jít bez kluka pařit...

Co mě ale dnes pobavilo, byl tento argument: když jste sami, tak prý sice máte málo sexu, ale to vám dává příležitost prozkoumat své tělo. Díky, ale na to jsem měla prvních 16 let svého života, takže teď to klidně vyměním za normální sex.

Abych na to ale nenahlížela tak drsně: Myslím si, že být sám nějakou dobu je fajn a určitě vám to něco dá, ale po nějakém čase to začíná být nuda. Pamatuju si, že když jsem odjela do Paříže a začala tam přemýšlet o svém (minulém) vztahu, došlo mi, že do něj nechci dávat veškerý svůj čas. Že je fajn být s někým, ale mít i prostor dělat svoje věci. Být si oporou, ale netrávit veškerý čas spolu. Jak to máte vy?

P.S. Ne, že by self-love nebyla důležitá.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD