Social Media

4 dny a 1 batoh

Minimalistické balení není mou silnou stránkou. Jsem ten typ člověk, který si na tři dny na vodu bere dvě knížky nebo na dva dny na KVIFF tahá čtyři páry bot, aby mohl měnit outfity dle situace. Jenže jelikož má moje pondělní letenka v ceně jen jedno příruční zavazadlo do 5 kilo, musím se tomu přizpůsobit. Tady jsou moje tríčky, jak na to.

Kosmetika není zas takový problém. Střádám malé verze sprchových gelů, šamponů, zubních past, krém na obličej si přendám do malé dózičky, make-up je malý sám o sobě a z další dekorativní kosmetiky beru jen třpytky, řasenku, nějakou tu rtěnku a jedny stíny. Jo a můj beauty travel hack je samozřejmě suchý šampón.

Co se týče knih, deníčků, diářů, čteček, notebooku, nabíječek, disků a dalších elektronických vychytávek, ty nechávám doma. Beru si jen foťák (a budu doufat, že mi vydrží baterka) a mobil. Teď ale přichází na řadu největší problém, a tím je oblečení. Boty beru samozřejmě jen jedny, pohodlné tenisky - rozhoduju se mezi Vagabondama na platformě a Converskama. Kaťata taky jedny - dilema skinny vs. boyfriend jsem zatím nevyřešila. Obecně ve skinny džínách si připadám víc cool a sexy, ale po vydatném obídku či večeři se můj sex-appeal značně snižuje, takže se zřejmě přikloním k boyfriendům, které skryjou mé zakulacené bříško. Jeden pohodlný svetr ke krku, to je klasika, bez které bych nemohla jet, protože třást se zimou nepatří mezi mé oblíbené aktivity. Pod svetr volím černé trička, které se hodí ke všemu. Bez šály se obejdu, když už budu mít ten svetr, ale čepička se za tuhle zimu stala mým must-have. Kromě kulicha přemýšlím i o pozérském baretu, který se bude vyjímat na fotkách. Přes to všechno přehodím můj hnědý teddy coat, protože už není taková zima, abych musela tahat péřovku. Sečteno podtrženo, beru si v podstatě jeden outfit, který bude střídat jen černá trička, což ale stejně nepůjde poznat.

Mezi moje cestovatelské hacks patří vlastní láhev na vodu, díky které ušetřím přírodu i peníze, možná pár flap jacků pro případ nouze, sluchátka do letadla - které nemám, protože můj mobil nemá klasický jack, ale takový ten placatý a sluchátka, která byla k němu se mi po třech měsících pokazila - a papírová mapa, na které jsou vyznačené i linky metra. Do svého batůžku chci narvat ještě jednu menší kabelku, kterou ale jak se znám nakonec moc nevyužiju a sluneční brýle, se kterýma ale moc nevidím. Jo a pokud jste studenti, pořiďte si ISIC, protože pak máte zaručeny výhodné vstupy do muzeí, galerií a podobně - třeba do Louveru jsem šla zadarmo a navíc jsem nemusela stát žádnou frontu.

Pokud byste pro mě měli ještě nějaké cestovatelské tipy a triky, sem s nima!

P.S. Fotka je z Vídně tak 3 roky zpátky.

1 komentář

Instagram

Theme by BD