Social Media

Day 6: Nebát se.

Stává se vám, že si plánujete svůj život na několik let dopředu? Snažíte se urputně vymyslet, čím se budete živit? Kde budete bydlet? Jaké kroky byste měli podniknout, abyste dosáhli něčeho, o čem si myslíte, že je to pro vás nejlepší varianta, ale ve skutečnosti je to jen nejlepší možnost, kterou v tuto chvíli dokážete vymyslet?  

Mně ano. Často přemýšlím, co teda vlastně budu dělat, až dokončím školu (za 3 a půl roku). Co mě bude aspoň do nějaké míry naplňovat, ale bude se tím také dát uživit. Moc nad věcma přemýšlet a vše plánovat ale nemusí být vždy nejlepší cesta. Některé věci totiž prostě nevymyslíte. V poslední době se setkávám s inspirativními lidmi, kteří se živí činnostmi, které můžou pro někoho znít jako sci-fi. V Jógovně, kde teď pracuju, jsem se seznámila s Bárou z Nikolajky, ilustrátorkou a krasopiskou. Co dělá? Nádherně píše a kreslí, ilustrovala několik knížek, vytváří různé pozvánky, ozdobné pečeti, maluje a píše i na textil a další materiály. A o víkendu jsem ji fotila na jejím workshopu krasopsaní. Bára od mala ráda a hezky malovala, tvořila třeba pro kamarády, dávala fotky svých výtvorů na Instagram a studovala - ne kresbu, ale pedagogiku. Studium ji nebavilo, ale dokončila ho a stala se učitelkou. Mezi tím jí díky fotce jejího výrobku na Instagramu někdo napsal, že by o něj měl zájem. Bára se dostala na Design Market a o její plakáty a další výrobky byl obrovský zájem. Aby mohla prodávat, musela si napřed půjčit peníze na výrobu - vůbec nebylo jisté, že se jí peníze vrátí, ale skočila do toho a dnes se živí tím, co ji baví. Když byla na střední, kamarádi jí říkali, že by se mohla živit tím, že hezky píše. Ale jak?, řkala si tenkrát. Psaní si ji nakonec samo našlo. A tak věřte, že všechno je a bude tak, jak má být. Za týden (přesněji 6 dnů) to bude rok, co jsem odstartovala svou 365 Days Challenge. Prvních pár měsíců jsem se snažila přidávat moje pokroky celkem pravidelně, ale od prázdnin se mi to moc nedařilo - to ale neznamená, že jsem na sobě nepracovala. O tom, co jsem za těch 365 dnů dokázala, jak jsem se narovnala a změnila, vám napíšu přístí týden🧡

5 komentářů

  1. Barča je moc šikovná. Hrozně mě baví krasopis, je to nádherná aktivita. Sice nejsem profík, jsem začátečník, ale to neznamená, že mě to neba:)!

    Super článek, moc díky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super a hlavně Bára všem rozdala takovou písanku, takže se postupovalo písmenko po písmenku a všem to šlo :)

      Vymazat
  2. Ach, tieto slová som potrebovala počuť. Tiež by som sa rada živila tým, čo ma baví - kreslenie, písanie, tvorenie. No príde mi, že čím ďalej tým viac ľudí sa týmto chce živiť a že "vyniknúť" je niekedy naozaj ťažké..

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale myslím si, že je nejdůležitější vydržet a dělat to s láskou a úspěch se dostaví :)

      Vymazat
  3. Já občas také až moc přemýšlím, ale mě konec školy čeká už za 3 semestry a půl :D, takže už je podle docela čas na to, něco vymyslet, a že už to vymyšlené mám :) Je fajn potkávat inspirativní lidi, dokážou tě nakopnout.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD