Social Media

Čím chci být, až vyrostu

Máte taky někdy pocit, že byste chtěli se vším seknout a otočit svůj život naruby? Pocit, že vás pořád něco brzdí - škola, práce, lidé ve vašem okolí... Já mám takový pocit skoro pořád, hodně často si představuju, co všechno bych mohla dělat a co chci dělat, až budou prázdniny, až dokončím školu, až budu mít dost peněz...
Ve škole jsem se učili, že lidé jsou rozděleni na několik typů a pokud žijeme jeden typ, máme pocit, že bysme měli víc žít jiný. Prý to tak je vždycky a člověk prostě nikdy není spokojený. Já si ale myslím, že když bych skutečně dosáhla mého ideálního života, tak bych byla více méně (tak na 95%, vždycky je asi co zlepšovat) spokojená. Nejvíc mě asi brzdí škola - v tom smyslu, že kvůli škole nemůžu cestovat, nemůžu se jen tak zbalit a odjet. Ale aspoň se (taky díky škole) snažím pracovat na tom, abych jednou mohla přesně tohle udělat. Můj největší sen je nemuset pracovat na jednom místě, moct dělat práci na sebe a rozhodovat se podle sebe, kde budu a co budu dělat. Tvořit, fotit, natáčet, cestovat, milovat, být volná... Hned po škole bych chtěla nejdřív odjet tak na měsíc do Indie (pokud se mi to nepovede už dřív) a potom aspoň rok bydlet ve vanu někde v Austrálii nebo třeba na ostrově Maui. Život, který žiju teď, mě spoutává a nejsem v něm spokojená, na druhou stranu si nemám na co stěžovat - můj život je v pohodě, mám všechno, co potřebuju, ale stejně není kompletní, něco v něm chybí...

Moje ideální představa: Ležím ve vanu s klukem, kterýho miluju, máme otevřený dveře a koukáme na pláž a moře, mám nějaký crazy hairstyle, buď dredy nebo mega dlouhý vlasy a nebo jsem naopak krátkovlasej tomboy. Jsem veganská jógínka v takových těch etno vzorovaných kalhotech, pořád se cpu mangama a zapíjím to kokosovou vodou. Při tom všem jsem fotografka, fotím místa, který navštěvuju a to je jediná práce, kterou musím dělat. Vdávám se na pláži, mám bílý šaty se spoustou vyšitých kytiček, jsem bosá, šťastná a volná.

2 komentáře

  1. Tak přesně nad tímhle poslední dobou přemýšlím a dokonce mám rozepsaný článek na tohle téma, tak doufám, že se dokopu k tomu ho dokončit. Taky mám pocit, že mě škola omezuje, ale na druhou stranu díky ní mám taky různé příležitosti, které bych jinak nedostala a můžu se díky ní dostat tam, kde bych si jednou přála být. Tak snad se ti tyhle sny splní, moc bych ti to přála :)
    marketa-h.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za komentář! :) myslím si, že tohle je problém asi většiny studentů... ale snad se to všem časem vyjasní, během studia třeba..

      Vymazat

Instagram

Theme by BD