Social Media

Law of attraction

Ahoj 😌 Po téměř dvou týdnech tady mám nový článek, tentokrát spíš trochu k zamyšlení nebo tak. Zákon přitažlivosti je pro mě v životě hodně důležitý. Opravdu se mi mockrát stalo, že se mi splnilo to, co jsem si přála, ať už šlo o nějaké větší přání nebo jenom něco drobného, na co jsem myslela. A tak trochu jsem si přeprogramovala mysl, takže věřím, že co si přeju, to dostanu.

...to zní hrozně rozmazleně 😀 Pro začátek doporučuju si pustit film Tajemství nebo si přečíst stejnojmennou knížku. Tam je všechno podrobně popsané. Osobně se mi díky tomuto filmu (i knížce) splnilo hodně věcí, ať už materialistické, tak i ty nehmatatelné. Law of attraction funguje tak, že si něco přejete a tím to přitahujete. Tuhle přitažlivost navíc podporuje pozitivní myšlení a láska (Něco si přejete, třeba dostat se na školu a víte, že buď vy nebo někdo jiný. Musíte si tedy přát, abyste se vy dostali, ne aby se někdo jiný nedostal. Prostě myslet pozitivně a nepřát nikomu nic zlého.) V každodenním životě si všímám taky toho, že třeba něco, na co jsem myslela dopoledne, se promítne do odpoledne. Zní to asi hloupě, ale podle mě to fakt funguje. Naposledy: v pondělí jsem ve škole měla první dvě hodiny latinu. Profesor mluvil o nějakých válkách a řekl nějakou latinskou větu a já jsem si o tom tak nějak přemýšlela... a navečer jsem byla na přípravkách z latiny, kde děláme něco úplně jiného, než ve škole (ve škole se připravujeme na maturitu, která je spíše o historii a na přípravkách se probírají úplné základy gramatiky - teď zrovna skloňování podstatných jmen) a profesorka uvedla jako příklad tu samou větu. Při tom mohla použít milion jiných vět, ale použila tu stejnou. Jasně, je to jenom maličkost, ale myslela jsem na tuhle větu a v ten samý den jsem se s ní setkala znovu a podobné věci se mi stávají docela často.

5 kroků, jak si správně přát
1) Zformulujte, co si přejete - spousta lidí nedokáže přesně říct, co chce, takže je důležité se zamyslet a rozhodnout se, prostě jo, tohle chci!
2) Napiště, co chcete - svoje přání napiště rukou na papír, jednoduše a přesně tak, jak si to přejete. Piště v přítomnosti, jako kdybyste už měli to, co si přejete.
3) Myslete a přejte si pozitivně - cokoliv si přejete, musíte formulovat kladně. Třeba když nechcete přijít někam pozdě, nemůžute si říkat Nechci přijít pozdě.“, ale Chci přijít včas., protože vesmír neslyší ne (takže v podstatě vysíláte Chci přijít pozdě.)
4) Představte si, že máte to, co si přejete - myslete na to tak často, jak to jen jde. Představujte si, jak se budete cítit, když to budete mít. Prostě věřte tomu, že už to máte.
5) Buďte vděční - děkujte za to, že jste dostali to, co jste si přáli a zároveň za to, co už skutečně máte. Já třeba každý večer děkuju, že jsem se přes den měla dobře a rekapituluju si den (a hledám pozitiva, i když byl třeba špatný) a děkuju i za to, co si přeju (třeba děkuju, že jsem zdravá, i když jsem zrovna nemocná).

No, doufám, že jsem vás třeba aspoň trochu inspirovala a že se vám splní všechny vaše přání. Krásné Vánoce! 🎄

Okomentovat

Instagram

Theme by BD