Social Media

Christmas gifts guide

Tak je tady slibovaný článek o dárcích! Většinu dárků už mám nakoupenou, takže se můžete inspirovat přímo mýma dárkama, navíc jsem na ASOSu našla pár pěkných dárečků pro holky i kluky, takže ještě víc inspirace... 🎄
LUSH... ten podle mě nikdy nezklame. Koupelové bomby jsou super, mají spoustu druhů a nadchnou snad úplně každého. Taky se mi moc líbí jejich kosmetika - třeba tuhé šampóny, masky na obličej, i věci na líčení. Navíc LUSH netestuje na zvířatech, takže ideální pro veganské kamarády 😁😇
Knížky... (nebo v mém případě i omalovánky) mi přijdou jako super dárek, pokud víte, co člověk rád čte. Mám v plánu koupit ještě pár knížek, hlavně mamince chci koupit Povídky od Hemingwaye. Rozhodně mi přijde lepší koupit knížku, než takový ten dárek, který jste koupili, abyste prostě měli dárek. I když třeba netrefíte žánr, knížka je prostě knížka a má nějakou intelektuální hodnotu.. 🎓
Girly... z holčičích věcí jsem se zamilovala do fialového Fairy Dustu z Douglas. Sice se to nejmenuje Fairy Dust, ale Loose Powder Spray, ale mě to prostě přijde jako nějaký vílý prach od Disneyho. Mají ještě bílý a růžový (a možná ještě nějaký). Ve Vídni jsem kamarádkám koupila Carmexy, které zvětšují rty. A ještě jsem v Luxoru narazila na anglické vydání Summer and the City, takže ideální pro fanoušky Sexu ve městě a Carrie Diaries 💁
Čaj... mně osobně se moc líbí krásně balené sypané čaje, navíc miluju Chai Latté. A koupit k čaji hrníček mi přijde taky fajn. Rozhodně tím nic nezkazíte. Tento hrníček je z Marks&Spencer a králíček je ve skutečnosti ořezávátko na tužky z H&M.
Vánoční ponožky... ty jsou pro mě už skoro tradicí. Každý rok si je v Topshopu kupuju, minulý rok jsem je koupila i kamarádovi a myslím, že je to vtipný a praktický dárek. Navíc ideální pro hipster kámoše 👯 V Topshopu sežene jak v dámském, tak v pánském ponožky za 150 Kč a mají akci 2+1 zdarma 😉
Stay classy... pro kluky mi přijde super košile, motýlek, manžetové knoflíčky... tahle košile je pro bráchu a má jednu velkou výhodu - můžu ji nosit i já 😁😈 Ale pst!
Dekorace... různé sošky, ozdobičky na stromeček, svíčky a tak mi přijdou super. Sama mám moc ráda, když něco takového dostanu. Takové ty zbytečné roztomilosti, ty mi dělají fakt radost. Sněžítko je z Marks&Spencer a hraje koledu ☺️
Dárky balím do růžova, protože se mi prostě růžová líbí. Papíry jsem koupila v IKEA a jsou hrozně dlouhé, takže je mám už druhým rokem. Přemýšlím, že příští rok budu balit do bledě modra a k tomu bílé třpytky.

No a nakonec věcičky, které mě zaujaly na Asosu. Některé asi ještě přiobjednám pro kamarády... 😇

Top ASOS presents for her:

Top ASOS presents for him:
Motýlek😍😍😍

Okomentovat

Instagram

Theme by BD