Social Media

St. Petersburg

Čtyři dny výletu do Pobaltí a Ruska jsme strávili v Petrohradě, krásném městě plném památek (které byste v Rusku čekali) i moderních restaurací a bister. Navštívili jsme samozřejmě různé kostely, Ermitáž i Kateřínský palác, dále pak super bistro s burgry (i vegetariánskými), bar se super malinovo-vodkovým drinkem a kantýnu s ruskými pirožky.
Stejně jako u pobaltská města mě Petrohrad moc překvapil! Čekala jsem samé zlaté kopule, barevné kostely a paláce, jeden vedle druhého. Místo toho jsem se dočkala moderních ulic, sem tam nějaká ta honosná památak, jinak ale krásné podniky jako v Evropě. Město neustále žije, i v noci byly ulice stále plné lidí a aut, ulice jsou obrovské, čtyř až šesti proudé silnice a nejdelší třída (Moskevský prospekt) měří 12 kilometrů. Bydleli jsme v krásném moderním hostelu pro studenty, pokoje byly sice malé, ale super vyřešené, kuchyňka se společnou místností byla taky super! Ceny zde byly taky super! Potraviny, cigarety, alkohol, vše o polovinu levnější než tady. Dokonce jsme si v centru zašli na úžasné sushi (takové jsem v ČR skutečně neviděla) a cena byla opět velmi nízká! Rozhodně jsem od Ruska něco takového nečekala, na druhou stranu Petrohrad je ruské nejkulturnější město, takže těžko říct, co čekat od menších měst a venkova... 

Okomentovat

Instagram

Theme by BD