Social Media

ETTANG: The Peppermint


Dnes jsem zkusila jednu z korejských masek Ettang. V Sephoře mají 3 druhy: mátovou na uklidnění a osvěžení, šedou s uhlím pro mastnou pleť a růžovou jogurtovou pro energii. Kouzlo této masky spočívá v tom, že si sami smícháte prášek s vodou a vytvoříte tak masku, kterou pak nanesete a po 20 minutách sloupnete.

Mátová maska obsahuje pudr z teatree listů a mátový olej. Míchání mě celkem zaujalo, balení obsahuje také speciální špachtličku na míchání a nanášení. Jediná nevýhod ami přišla v tom, že musíte prášek nejdříve někam přesypat, pak do originální nádobky nanést vodu a pak až prášek vsypávat. Jinak mě to ale bavilo, maska navíc obsahuje i kousky máty.
Celkově jsem s maskou spokojená. Krásně se loupala, pleť po ní byla úžasně hebká a méně začervenalá. Navíc maska hezky chladila a byla moc příjemná. Akorát mi půlka masky zbyla, takže příště asi použiju jen polovinu prášku 😉





Okomentovat

Instagram

Theme by BD