Social Media

So close


Známky jsou uzavřené a zbývá posledních pár dnů školy! A já mám hrozně smíšené pocity. Většinou hned první den prázdnin odjíždím na dovolenou, což nesnáším, protože jeden den jsem s kamarádama a je to super, a další den jsem najednou s rodičema někde pryč, kde nikoho neznám. Tyto prázdniny naštěstí odjíždím až po dvou týdnech volna v Praze, zároveň bych se ale hned teď nejraději zbalila a odjela někam k moři. Prázdiny jsou celkem náročné, najdenou nemám co na práci, ale jsem ještě vystresovaná ze školního roku, takže se dost často stane, že jsem protivná. A pak už je polovina prázdnin a já zjistím, že jsem nestihla udělat nic z toho, co jsem chtěla. A takhle je to každý rok.

Aby to ale nevypadalo, že jsem nějak moc negativistická, moc se na prázdniny těším! Odpočinek, sluníčko, koupání, různé akce... Určitě to bude super! Tyto prázdniny chci ale zkusit něco udělat a ne se jen flákat, jako vždy. Chtěla bych začít zase víc fotit, protože focení mám hrozně ráda, ale kvůli škole na něj nemám moc čas. Navíc teď začínám uvažovat o vysokých školách a chtěla bych jít studovat fyzioterapii, zároveň mám ale hrozně ráda umění, takže přemýšlím o studiu fotky nebo zpěvu. Tyto tři obory jsou ale tak rozdílné, že připravit se na troje naprosto rozdílné přijímačky mi přijde téměř nemožné.
Taky bych chtěla začít víc číst. Nejenom proto, že musím načíst knížky k maturitě, ale taky proto, abych měla nějaký všeobecný přehled. Ale abych pořád jen nemluvila o škole... chci začít plavat. Chtěla bych na plavání chodit několikrát týdně, možná časem i s trenérem. Vodu mám hrozně ráda (možná taky proto, že jsem rak) a plavání mi přijde jako super sport. Ke sportům obecně totiž moc vztah nemám. Dělala jsem pár let balet, ale kvůli škole jsem musela přestat a tak se posledních pár let moc nehýbu. Samozřejmě občas doma cvičím, ale jen, když mě chytne takové to ''hubnutí do plavek''. Zkoušela jsem i běh, ale jak jsem zjistila, není to nic pro mě. Takže uvidíme, jestli mě aspoň plavání začne bavit. Důvod, proč chci začít není jen to, abych něco dělala, ale už pár týdnů mám něco s kostrčí, poté, co jsem spadla z veslařského trenažeru (ano, poprvé jsem zkoušela veslovat a hned se mi něco stalo :D) a chirurg mi řekl, že mě to asi bude bolet na vždy, a že kdyžtak můžu jít na operaci, kde by mi kousek kostrče uřízli. Prostě kalsická medicína... Proto jsem šla na fyzioterapii (kterou chci studovat, jak jsem již zmínila) a bylo mi doporučeno právě plavání. Takže toto léto nebude jen o válení se na pláži a sledování seriálů, snad... Tentokrát chci svůj plán dodržet a něco pro sebe udělat... :)
Hezké prázdiny!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD