Social Media

These days

Tak už zbývá asi poslední týden, kdy toho budu mít ve škole opravdu hodně, potom ještě jeden týden, kdy se klasifikuje a pak už pohodička. Strašně se těším, až budou uzavřené známky a začnou všechny ty letní akce (ne, že by už nezačaly, jen jsem na ně kvůli škole neměla čas :D). Až budu každý den sedávat na Náplavce nebo na Letné a konečně skončí tenhle hrozný školní rok! Přijde mi, že je škola každým rokem horší a horší (a příští rok ještě ke všemu maturita).

A až začnou prázdniny, tak mě nejdřív čeká Filmový festival ve Varech, kam pojedu s Ondrou a pak konečně moře, kde oslavím narozeniny! A až se vrátím do Prahy, tak asi zkusím co nejvíc pracovat, abych si našetřila něco na školní rok, kdy budu mít hodně učení. Pak ještě pojedu někam s kamarádama a možná se naskytne ještě nějaká ta akce, na kterou vyrazím. Každopádně, ať už je volno!
Protože toho teď mám tak hodně, moc neřeším, co mám na sobě. Hrozně ale miluju pruhované trička - hlavně modro-bílá samozřejmě - kterých mám celkem dost (a mám pocit, že bych potřebovala další O:)), a která poslední dobou celkem střídám. Mám různé druhy - volné, delší, cropped topy, s tmavšíma proužkama... a nejraději je nosím samozřejmě klasicky s černýma vypasovanýma džínama nebo volnýma Levi'skama. A protože teď chci nosit co nejpohodlnější outfity, střídám černé a fialové Tomsky. Nahoru si vezmu buď křivák nebo bomber, batoh se spoustou sešitů a pádím do školy.
P.S. kupujte Tomsky! Nejen, že jsou pohodlné a ideální na jaro/ léto, ale taky za každý pár, který si koupíte, daruje Toms jeden pár dítěti, které je potřebuje ;)


Okomentovat

Instagram

Theme by BD