Social Media

Vděčnost

Vděčnost je často opomíjená. Když si něco přejete a děláte to poctivě podle návodu na přání - představujete si, prociťujete, myslíte v přítomném čase, jako by se vám přání už splnilo - je vděčnost důležitou součástí procesu. Ale být skutečně vděčný nemusí být tak lehké, jak se zdá...

Děkovat za velké věci jako třeba zdraví je samozřejmě důležité. Ale mnohem težší a možná ještě zásadnější je děkovat za drobnosti, které se vám každý den dějí, za to, co se vám ten den povedlo a podobně. Když jsem dostala nabídku spolupracovat s Mandalime.cz, abych vyzkoušela její zápisníky vděčnosti, neváhala jsem. Vděčnosti není nikdy dost, a ikdyž třeba máte pocit, že už jste přečetli všechny self-help knížky, Tajemstvím počínaje, a proto víte, co máte dělat, možná najednou zjistíte, že na vděčnost trochu kašlete. To se přesně stalo mně. Každý večer před usnutím děkuju za to, že se mám dobře, že jsme všichni zdraví atd. a taky se snažím si vzpomenout na dobré věci, které se mi ten den staly. Když si je ale zapíšete, mnohem víc svoji vděčnost posílíte a uvědomíte si, kolik dobrých věcí se vám děje. Ze začátku nebylo úplně lehké si vzpomenout, co se mi ten den povedlo nebo co mě ten den udělalo šťastnou. Po nějaké době jsem si to ale začala více uvědomovat a teď každý den žasnu, kolik skvělých věcí se mi v životě děje a jak je ten život super!

1 komentář

  1. Ani si to človek neuvedomí z koľkých maličkosti sa skladá nás šťastný život a za toto všetko by sme mali byt čo najviac vďační .. pretože čím vďačnejsi sme tým sme aj šťastnejší .. odporúčam knihu zázrak je to celé o vďačnosti určite by sa ti páčila ::).. Ak budeš mať čas pozri na moje najnovšie video z Milana :) https://youtu.be/hOvFR80YgmU

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD