Social Media

All-natural skincare products

O mojí skin-care rutině jsem napsala už několik článků. Vlastně jsem jí tak trochu posedlá - snažím se ji neustále vylepšovat a hledat nové přírodní produkty. Nově jsem teď ale objevila pár zero waste věcí a taky novou 100% přírodní kosmetiku, takže se moje denní rutina opět změnila.

Paradoxně bych začala produkty, které používám večer, protože mi přijde, že jich je víc. Když přijdu domů, jdu se co nejdřív odlíčit - k tomu používám mandlový olej z Bez Obalu, který nanesu na navlhčenou pleť, pořádně promasíruju a umyju. Druhým krokem je Jarischův roztok, který se prodává v lékarně a je vhodný na různé vyrážky, ekzémy atd. - když se mi udělá na obličeji krupička, která opravdu hodně svědí, je tohle můj největší pomocník (dá se používat i na obklady). Po odlíčení se většinou rovnou namažu mangovým krémem od Slovenské značky Navia. Má úplně jinou konzistenci než běžné krémy a nanáší se na vlhkou pleť, potom je potřeba ho pořádně vmasírovat. Vlasy si myju každé dva dny a používám tuhý šampón z kozího mléka taky z Bez Obalu. Přestala jsem používat kondicionér a vlasy mám stejně hezké a navíc mají super objem (ale mám v plánu si nějaký zero waste kondicionér pořídit). Dále z  vlasových produktů používám tužidlo od Alverde a olej od Wella. Na holení jsem si v Nebaleno pořídila speciální mýdlo a je taky super! A posledním krokem, který večer dělám, je čištění zubů - k tomu používám tabletky na zuby, super jsou ty z Lushe, ale ty jsou v obalu, a tak jsem si koupila v Nebaleno jejich obdobu.
Ráno je moje rutina dost podobná. Obličej si umyju vodou, nanesu krém a pak se případně líčím. Pořídila jsem si přírodní make-up od značky Lavera - vůbec nebyl drahý, stál něco kolem 200 Kč, a ačkoliv ho nepoužívám každý den, je fajn mít doma takový produkt. Velkou novinkou je u mě přírodní deodorant Navia, který nádherně voní. Nanáší se na navlhčené podpaží a já před ním používám ještě deo-kristal a nemůžu si stěžovat!

Zvláštní kapitolou je pro mě teď menstruační kalíšek. Asi není potřeba se o něm rozepisovat, najdete na něj spoustu recenzí atd., jen musím říct, že za sebe ho určitě můžu doporučit!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD