Social Media

24 hodin v Brně

Původně jsem se chtěla rozepisovat o tom, jaký byl jednodenní výlet do Brna. Nakonec mi ale došlo, že to celé bylo hlavně o kavárnách a jídle, a tak jsem se rozhodla, že radši udělám takový přehled podniků, které jsme za těch 24 hodin navštívili, a které bych všem doporučila!


Hned po příjezdu menší brunch ve Fabric Food Factory - dala jsem si avokádový tatarák, aby mi to na příjmačkách myslelo!

Popříjmačková svačinka v Mlsné holce. Super donuty a makronky a sojové ledové laté.

Pizza s příchutí hamburgeru a super burger v Amici. Bylo to sice dál od centra, ale ta zajížďka stála za to! 

Jak jsem zjistila z Instagramu, bar 4 pokoje je brněnské must-visit. Bohužel nemám víc fotek, ale drinky byly super! Často dávám limonády a do nich vodku a tady měli levandulovo-švestkovou limošku, která chutnala skvěle.

A před odjezdem snídaně v kavárně Mymika. Úžasná smoothie bowl. Potom jsme ještě navštívili fresh bar, který je o pár domů dál, ale nepamatuju si název, ani nemám fotku :(

A kde jsme bydleli? Miluju ubytování přes Airbnb, kde jsem vybrala krásný byteček kousek od centra. Tady je na něj odkaz. A pokud byste chtěli 725 Kč na vaše první ubytování přes Airbnb, odkaz je tady.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD