Social Media

Day 338: April plans

Mám za sebou další týden své roční výzvy, tentokrát už čtvrtý. Opět bych ráda shrnula, co jsem zvládla a co ne, sepsala si cíle na další týden a nově taky na celý měsíc!

Tento týden pro mě bohužel nebyl moc úspěšný. Každý den jsem byla v práci a rozhodně jsem nečekala, že z toho budu až tak mrtvá. Proto jsem se moc nevěnovala učení, ani focení - přečetla jsem pár stránek z knihy o dějinách umění, ale jinak jsem ve volném čase hlavně jedla, spala a jeden večer jsem šla na narozeninovou oslavu, čehož jsem pak další dva dny opravdu litovala (zůstala jsem tam déle, než jsem měla v plánu, a pak jsem v práci opravdu trpěla). Za úspěch ale považuju to, že jsem se odhodlala a zeptala se majitelů kavárny, ve které pracuju, jestli by nechtěli nafotit interiér. Bylo to pro mě hodně těžké a myslela jsem na to už tak měsíc, ale nakonec  jsem to zvládla a oni souhlasili!

A teď je čas na novinku, měsíční plán. Mezi moje největší cíle patří příprava na príjmačky, z toho jedny mám už 21. dubna, a potom focení (nejen) do školy. Abyste si ale nemysleli, že tahle výzva je jenom o ne až tak příjemných věcech, na které se musíte soustředit a makat, mezi moje cíle na duben patří i být dobrou kamarádkou a přítelkyní, jít aspoň na jednu výstavu a výlet a prostě podnikat toho co nejvíc!

Týdenní cíle se budou hodně podobat ten měsíčním, chci se hlavně věnovat příjmačkám, začít fotit jeden projekt do školy, taky mám fotit portréty s kamarádkou a v plánu je i výlet. Zároveň bych chtěla začít aspoň trochu cvičit a lépe jíst - žádné jídlo po 20h (radši bych večeřela dřív, ale školu mám někdy až skoro do osmi) a pít míň kávy s kravským mlékem. Myslím si, že konkretizovat cíle je nejlepší způsob, protože třeba v tomto případě se můžu zaměřit přesně na mléko a večeře, ale kdybych si řekla jen budu jíst zdravě, nevím, nakolik bych to dodržovala.

A poslední věc, na fotce nahoře jsou moje nové kožené balerínky a bavlněné košilové šaty z Reserved. Byla jsem asi po 2 měsících nakupovat a pořídila jsem si tenhle jarní outfit, který se ke mně přesně hodi - minimalistický, tak trochu tomboy, ale zároveň elegantní.

Hezký týden! 🌷 P.S. Girboss má webovky se spoustou zajímavých článků o práci a businessu atd. 😌

Okomentovat

Instagram

Theme by BD