Social Media

Day 331: Things that ruin your skin

Tento týden byl opravdu fajn (a asi k tomu přispělo hezké počasí). Docela dost jsem toho stihla, byla jsem na výletě, fotila, učila se, rovnou dvakrát se projela na rekolech a navíc jsem začala každý den pít domácí fresh... takže vše šlo podle plánu! Taky jsem se zúčastnila spolupráce na spring must-haves článku s dalšími super blogerkami. Plán na další týden, co jsem zjistila o kosmetice a fotky z mého týdne ➡️

Můj speciální výživný fresh

Většina lidí ví, že levná drogérková kosmetika obsahuje spoustu špatných látek jako jsou parabeny, silikony a další. O tom jsem slyšela už hodněkrát, ale moc jsem nevěděla, co tyto látky s pletí dělají (u přípravků na akné jsem byla hlavně ráda, když fungovaly a když po chvíli používání fungovat přestaly, nepřemýšlela jsem proč, ale prostě jsem je vyměnila za jiné) a taky, že tyto látky neobsahuje jen ta nejlevnější kosmetika, ale i dražší produkty třeba ze Sephory. Škodlivé látky se nachází téměř ve všem, od make-upů, přes korektory, rozjasňovače tvářenky a další dekorativní kosmetiku, pleťové krémy, masky a dokonce i prací prášek, kterým si perete povlečení. I přes moji nevědomost mě to ale přirozeně táhne k přírodnější kosmetice a jsem velký fanda Havlíkovy Apotéky. Jenže jsem teď zjistila, co tyhle látky dělají s mojí pletí a navíc, že jsou skoro ve všem - a bohužel i ve výrobcích od Havlíka 😭.
Zákulisí focení

Hlavní problém je, že umělé látky, jako jsou už zmíněné parabeny a silikony, ucpávají póry, pleť kvůli nim zbytečně stárne... Tyhle informace jsem zjistila díky videu, které je dole, autorka ale zároveň říká, že pokud nemáte úplně peníze na to, abyste si pořídili všechny přípravky bez chemie, je dobrým začátkem nepoužívat chemické věci alespoň na problematické partie. Takže třeba já můžu klidně používat obyčejné oční stíny, řasenku, přípravky na obočí, ale to je asi všechno. Pokud ale třeba máte akné jen na čele, používejte na tuto oblast jen přírodní produkty. To by bylo asi prozatím vše, ale mám v plánu udělat menší výběr přírodní kosmetiky v ěkterém z dalších článků.

A co budu dělat tento týden? První tři dny mám každý den školu a práci, takže to bude moje hlavní náplň, ale chci mezi tyhle dvě věci nacpat i přípravu na příjmačky. Ve čtvrtek odpoledne odjíždím na Moravu, kde mě čeká RUŠ terapie (na tu jsem opravdu zvědavá a určitě se o ní zmíním v dalším 365 Days challeng článku) a potom budu hlavně odpočívat u babičky. Takže na tenhle týden mám dost fajn plány. Užívejte jaro! 🌞
P.S. Na výletě jsme byli v Poděbradech, kde jsem nikdy dřív nebyla a bylo to super. Sice se to nedalo srovna s Varama, ale je to z Prahy blíž a prostě jsme si užívali pohodičku, procházeli se, pili minerálku...
Zhřešila jsem :(

2 komentáře

  1. uplne chapem tieto problemy s kozmetikou :/ sama mam alergiu na parabeny a moje plet nie ej tak cista ako by som si predstavovala. ked som vsak prestala pouzivat pripravky ktore nieco taketo obsahuju vsetko sa uplne zlepsilo! a to dokonca pomerne rychlo :) najviac mi asi ale i tak pomohlo si umyvat tvar v podstate iba vodou hlavne teda rano a v dni ked nemám na pleti nič iné len napríklad krém :) no a odporucam tiez praci prasok z DM pre babatka :))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za tipy :)) mám v plánu otestovat různou skutečně přírodní kosmetiku a udělat takový výběr.. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD