Social Media

Day 317: Thriftiness

Nějak se začínám ladit na takovou minimalistickou vlnu - snažím se zbytečně neutrácet (a už vůbec ne za oblečení, to si radši koupím dražší a kvalitnější jídlo), být šetrná k životnímu prostředí - začala jsem se zabývat tím, jak žít zero waste life - i k sobě - žádná chemická kosmetika, skoro žádné kravské mléko a pozor!, jezdím na Rekole.

Taky jsem se rozhodla, že si budu šetřit peníze, protože prázdniny budou asi docela náročné - radši pojedu na víc míst, než abych si teď koupila nějaké zbytečnosti. A když si chci něco koupit, došlo mi, že je dobrý nápad si to koupit za odměnu, ne jen tak - dvě mouchy jednou ranou😁 Takže pokud mi vyjde vyšlo! (určitě vyšlo! - law of the attraction) první kolo příjmaček, koupím si za odměnu nějakou knížku. Moje nové přesvědčení je celkově o šetrnosti, jak k sobě, tak k ostatním.

+ uplynulého týdne 
  • Mám novou práci 
  • Mám za sebou příjmačky 
  • Konečně jsem začala cvičit - motivovat se s někým navzájem je pro mě asi to nejlepší 
  • Krásná snídaně v parku v Nuslích, koblížky z Oh Deer Bakery, chleba z Pekárny Praktiky...
- uplynulého týdne
  • Opět nestíhám věci do školy 
  • a skoro nikdy nepřijdu včas na dějiny umění 
Tento týden mě čekají opět samé super věci. Kromě školy a práce začnu fotit klauzury, na to se moc těším! V sobotu jdu na první talk od Girls To Girls, o přírodní kosmetice. Vážně jsem moc chtěla na jejich workshop nebo talk nebo něco podobného, a ačkoliv jsem si říkala, že nemám šanci, prostě jsem jim napsala. Poslední dobou jsem se naučila, že za zkoušku nic nedám a většinou mi to skutečně vyjde. 

Krásný týden, T.
P.S. V sekáči Moment Praha mají tento týden slevu 50% 😉


2 komentáře

  1. O zero waste živote sa tiež začínam zaujímať, tak verím, že sa o teba o niečom dočítam. Každopádne už predčasne gratulujem k úspešným prijímačkám, pretože ako píšeš, law of the attraction :)


    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by BD