Social Media

How to fringe

Nechat si ostříhat ofinu bylo jedno z mých nejlepších rozhodnutí. Hrozně jsem se toho bála, protože jsem když jsem byla mladší, tak jsem měla ofinu s mikádem a nebylo to nic moc... zároveň se mi ale ofiny moc líbí. A teď jsem hrozně spokojená, cítím se sebevědoměji a mnohem líp!

Ještě k příběhu mého stříhání. Přišla jsem se objednat ke kadeřnici a doufala jsem, že se dostanu na řadu tak za tři týdny a mezitím si promyslím, jestli ofinu vážně chci. Ale moje kadeřnice mě překvapila s tím, že má volný termín hned další den, takže jsem na rozmýšlení neměla čas a šla jsem prostě do toho. A jelikož jsem při stříhání neměla brýle, téměř jsem na sebe neviděla, takže výsledek byl skutečně překvapením!

Sice mám s vlasy víc práce, protože je musím pokaždé vyfoukat, ale není to tak hrozné, jak jsem čekala. Když si ofinu hezky vyfoukám, vydrží mi 2 až 3 dny. V noci ji mám sice odhrnutou z čela, ale ráno ji stačí jen přečesat a vypadá zase super! Mými nejdůležitějšími pomocníky se teď stali suchý šampón a pěnové tužidlo! Když si vlasy umyju, vyšuším je nejdřív pořádně ručníkem. Potom si ke kořínkům dám tužidlo a fénuju vlasy tak, že jednotlivé prameny zvedám a foukám od konečků ke kořínkům. Díky tomu mám pak ještě větší objem (snad se dá tenhle popis pochopit). Potom fénuju ofinu, nejdřív chvíli z jedné strany, pak z druhé a nakonec vezmu kulatý kartáč a natočím ji. Druhý den přichází na řadu suchý šampón, který si nastříkám pod ofinu a ta má pak zase objem a je hezky rozprostřená.

Doufám, že jsem vás třeba inspirovala k tomu, abyste udělali rozhodnutí, kterého se bojíte, i když to bude jen taková maličkost jako změna vzhledu. Byla by škoda něco nezkusit jen kvůli strachu!

Okomentovat

Instagram

Theme by BD