Social Media

10 thing I'm planning to do

Rozhodla jsem se sepsat několik věcí, které chci udělat poté, co budu mít za sebou maturitu a příjmačky. Od září totiž dělám spostu věcí, které mě nebaví a málo věcí, které mě baví, takže chci dlouhé prázdniny, pořádně využít!

Co nejvíc cestovat! Zatím máme s kamarádkama v plánu Bratislavu, Budapešť a Záhřeb a potom pojedu ještě někam s přítelem, ale zatím jsme nevymysleli destinaci. Nejradši bych asi do Paříže, protože jsem tam ještě nikdy nebyla, nebo do Říma, kde jsem už byla a mooc se mi tam líbilo.

Číst knížky, které mě zajímají. První na seznamu je asi Celestiánské proroctví, což je knížka, která by měla popisovat druhy osobností, ale formou příběhu. Potom bych si chtěla z nostalgie přečíst pár Gossip girl knížek 😄

Najít si práci a vydělávat si na svoje výdaje. Nejradši bych pracovala někde v kavárně.

Více se věnovat společenskému životu, který jsem tento školní rok musela hodně omezit.

Zlepšit se ve francouzštině a začít se učit další cizí jazyk.

Začít cvičit, chtěla bych chodit do jógy, protože mě vždycky bavila a taky do baletu, který jsem dělala, když jsem byla mladší.

Věnovat se víc blogu a snažit se zlepšit obsah.

Opět fotit. Dřív mě to moc bavilo, ale napsoledy jsem byla fotit někdy o Vánocích.

Cokoliv tvořit a být víc produktivní. I když je to dost obecné, chtěla bych začít dělat něco svého, možná podnikat.

Odpočívat, protože tenhle školní rok je zatím dost hektický a nemůžu se dočkat, až už se konečně nebudu muset učit, ani stresovat.

Okomentovat

Instagram

Theme by BD